Blåveis Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har fått nytt fint bad og har bestemt meg for å unne meg alt nytt av håndklær og kluter. Hvilke farger har du / ville du hatt som farge på pynt og håndklær på badet ? Det er jo greit å kunne variere, men det blir jo litt dyrt å kjøpe inn mange forskjellige farger på en gang. Kanskje jeg skal drøye det til jeg har blitt lei av en farge ?? Hvor mange håndklær har dere til 2 voksne personer ( dusjhåndklær ) ? Takker for svar !
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har lys turkis/mintgrønt/sjøgrønt - litt vanskelig å forklare. Men passer veldig godt til mitt hvite bad med gråmixmosaikk i dusjen. Litt lei dem nå, og nå har de begynt å få flekker jeg ikke får bort heller, så blir nok snart bytta hos meg. Er kjempeglad i så og si alle blå/blågrønnnyanser så blir nok en variant av det igjen ) På gjestedoet har jeg babyrosa pga noen blomsterbilder. Og rosa såpe selvsagt :oD
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Badet vårt er i hvitt og stål. Håndklene og klutene er grå og lyseblå. Har ikke gått lei av fargene ennå(har hatt det i snart 3 år). Tror jeg hadde blitt fort lei hvis jeg hadde valgt sterke farger. Vi har ca 4 store håndkler pr person.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 På vårt bad har vi de håndklærne vi har samlet opp gjennom årene. Rosa, hvite, grønne, blå, bamsehåndklær o.l. De fleste er til og med ganske utvasket. Jeg har nok å gjøre, om ikke jeg skal dandere håndklærne etter farge og fasong!
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Nå fikk du meg til å le! Takk:-D
Dollywood Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 jeg har lyst på litt sånn kremaktig-nærmere lysegul farge jeg da...... huff, mye utvaskede håndklær her i gården også, helt stive og harde
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har også nytt bad med hvite vegger og grått gulv. Jeg har valgt håndklær i mørk grå og lys grå og så har jeg kjøpt små håndklær i knall rødt pluss litt diverse pynt i rødt. Synes det frisker godt opp og så slipper jeg å skifte alle de store håndklærne om jeg blir lei fargen.:-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Har hvitt bad med hvite fliser på veggene. Har noen brune håndklær og noen mørke turkise håndklær 4 store og 6 små. Også har jeg noen rosa som jeg bruker hvis jeg ikke har igjen av de andre. Har turkis såpedispenser og tannbørstekopp og turkis dobørsteholder og søppeldunk. Trenger jeg å si at jeg liker turkis??? Syns også at turkis og brunt er veeeeeldig fint sammen.
Forskeren Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Har også hvitt bad og grått golv. Har olivengrønne og beige håndklær til det badet. På barnebadet har vi knallrosa og turkise håndklær!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Tykke myke og gode kremhvite. Er ordentlig luksus å tørke seg nå. Vi kjøpte de til vårt forrige nye bad, nå er snart vårt nye bad i vårt nye hus klart, gleder meg til å bruke de igjen;)
Bruble Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Her er det en salig blanding av farger og alder på håndklær... lys rosa, lysbrune og mørke brune, lyseblå og mørkeblå, noen barnehåndklær i div farger og kluter i forskjellige farger... Badet er ferskenfarget, men ikke jeg som har valgt.. Vi bare leier et hus....
Kamomille Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Da vi laget nytt bar, kjøte vi også nye håndklær osv. Men her fikk hvert familiemedlem sin knagg og sin egen hånklefarge. Gubben har blå, jeg har grå, eldrestmann har moregrønn osv. da er det lett å holde orden på hvem som eier hvilket håndkle!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Lurt...det skulle vi og tenkt på
*Kleopatra Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 På toalettet/vaskerommet er håndklærne, såpedispener osv rødt. På badet er det stål og kremfargede håndklær.
S.J.E.F.E.N Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Jeg bytter ofte....får veldig gode priser da siden jeg jobber på princess Men nå er det dyp grønn og lilla det går i... (resten av familien er veldig glad for at jeg bytter ofte for da får søster mor og svigerinne mine "gamle" .....)
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Har hundrevis av håndklær og kluter i skapet, og badehåndklær i alle kunstens farger.. Men, har allikevel pene gjestehåndklær fremme. Oppe er det svarte og hvite fliser, så der er håndklene svarte\hvite\lysegrå. Nede er det schifer, men der har jeg kremhvite krukker og kremhvite håndklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå