Gå til innhold

Hvilken farge har du på håndklær++ til badet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått nytt fint bad og har bestemt meg for å unne meg alt nytt av håndklær og kluter.

Hvilke farger har du / ville du hatt som farge på pynt og håndklær på badet ?

Det er jo greit å kunne variere, men det blir jo litt dyrt å kjøpe inn mange forskjellige farger på en gang. Kanskje jeg skal drøye det til jeg har blitt lei av en farge ??

Hvor mange håndklær har dere til 2 voksne personer ( dusjhåndklær ) ?

Takker for svar !

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har lys turkis/mintgrønt/sjøgrønt - litt vanskelig å forklare. Men passer veldig godt til mitt hvite bad med gråmixmosaikk i dusjen. Litt lei dem nå, og nå har de begynt å få flekker jeg ikke får bort heller, så blir nok snart bytta hos meg. Er kjempeglad i så og si alle blå/blågrønnnyanser så blir nok en variant av det igjen :o)

På gjestedoet har jeg babyrosa pga noen blomsterbilder. Og rosa såpe selvsagt :oD

Skrevet

Badet vårt er i hvitt og stål.

Håndklene og klutene er grå og lyseblå. Har ikke gått lei av fargene ennå(har hatt det i snart 3 år). Tror jeg hadde blitt fort lei hvis jeg hadde valgt sterke farger.

Vi har ca 4 store håndkler pr person.

Skrevet

På vårt bad har vi de håndklærne vi har samlet opp gjennom årene. Rosa, hvite, grønne, blå, bamsehåndklær o.l.

De fleste er til og med ganske utvasket.

Jeg har nok å gjøre, om ikke jeg skal dandere håndklærne etter farge og fasong!

Skrevet

Nå fikk du meg til å le! Takk:-D

Skrevet

jeg har lyst på litt sånn kremaktig-nærmere lysegul farge jeg da...... huff, mye utvaskede håndklær her i gården også, helt stive og harde

Annonse

Skrevet

Jeg har også nytt bad med hvite vegger og grått gulv. Jeg har valgt håndklær i mørk grå og lys grå og så har jeg kjøpt små håndklær i knall rødt pluss litt diverse pynt i rødt. Synes det frisker godt opp og så slipper jeg å skifte alle de store håndklærne om jeg blir lei fargen.:-)

Skrevet

Har hvitt bad med hvite fliser på veggene. Har noen brune håndklær og noen mørke turkise håndklær 4 store og 6 små. Også har jeg noen rosa som jeg bruker hvis jeg ikke har igjen av de andre. Har turkis såpedispenser og tannbørstekopp og turkis dobørsteholder og søppeldunk. Trenger jeg å si at jeg liker turkis??? Syns også at turkis og brunt er veeeeeldig fint sammen.

Skrevet

Har også hvitt bad og grått golv. Har olivengrønne og beige håndklær til det badet.

På barnebadet har vi knallrosa og turkise håndklær!

Skrevet

Tykke myke og gode kremhvite. Er ordentlig luksus å tørke seg nå. Vi kjøpte de til vårt forrige nye bad, nå er snart vårt nye bad i vårt nye hus klart, gleder meg til å bruke de igjen;)

Skrevet

Her er det en salig blanding av farger og alder på håndklær... lys rosa, lysbrune og mørke brune, lyseblå og mørkeblå, noen barnehåndklær i div farger og kluter i forskjellige farger... Badet er ferskenfarget, men ikke jeg som har valgt.. Vi bare leier et hus....

Skrevet

Da vi laget nytt bar, kjøte vi også nye håndklær osv. Men her fikk hvert familiemedlem sin knagg og sin egen hånklefarge. Gubben har blå, jeg har grå, eldrestmann har moregrønn osv. da er det lett å holde orden på hvem som eier hvilket håndkle!

Skrevet

Lurt...det skulle vi og tenkt på:)

Annonse

Skrevet

På toalettet/vaskerommet er håndklærne, såpedispener osv rødt. På badet er det stål og kremfargede håndklær.

Skrevet

Jeg bytter ofte....får veldig gode priser da siden jeg jobber på princess

Men nå er det dyp grønn og lilla det går i...

(resten av familien er veldig glad for at jeg bytter ofte for da får søster mor og svigerinne mine "gamle" .....)

Skrevet

Har hundrevis av håndklær og kluter i skapet, og badehåndklær i alle kunstens farger.. Men, har allikevel pene gjestehåndklær fremme.

Oppe er det svarte og hvite fliser, så der er håndklene svarte\hvite\lysegrå.

Nede er det schifer, men der har jeg kremhvite krukker og kremhvite håndklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...