Gå til innhold

Miss Ulv!!!!!!!!!!!!!!!!!!kor e du?


Happy H

Anbefalte innlegg

har ikkje sett deg på lenge jo.

går d fint?

idag flytter eg inn på 2 tri,endelig 12fullgåtte uker.

komme du etter snart???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har vore ei veke på ferie ja, i flom-land... Ikkje mykje vits i å reise til østlandet når det regner meir der enn heime.....:)

 

Heldiggrisen deg då, som flytter til 2 tri! Berre 2 veker og 1 dag igjen, så kjem eg etter! :) Gleder meg veldig til det ja!! Går berre å venter på å komme over 12 veker, slik at eg skal kunne begynne å planlegge litt igjen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e skikkelig engstelig idag, d e så ekkelt.

har vert så rolig heile veien, men plutselig idag fikk eg den vonde følelsen av at alt ikkje e som d skal..blærk,blir gal av meg sjøl.

e sikkert pga d nærmer seg uke14som d gikk gale sist.

 

Føle veeeeldi for en ultralyd bare for å vite at alt e bra. men mannen min vil ikkje. han mener vi ska vente, og sier d e ingenting de kan gjøre alikevell.. d e jo sant, men...

 

Får håpe eg våkner m ein bedrefølelse imåro=)

 

Kjipt du fikk så møkka vær på ferien din, ser ut som d e nordnorge som e tingen om vi ska få fin vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det er ekkelt ja! Men eg trur det er naturlig å få en slik følelse når man har mista før, har hatt den i perioder sjøl, spesielt da eg hadde litt rosa på papiret.. men eg prøver å tenke at så lenge eg ikkje blør skikkelig, som sist, så er alt bra. + at både min og din uflaks er brukt opp, det går bra denne gang!!!! Og dermed basta :) Skjønner godt at du kunne tenkt deg en ultralyd, har tenkt tanken sjøl eg.. Men foreløpig har eg bestemt meg for å vente, håper på å få høre hjertelyd i begynnelsen av august, har nemlig ikkje hatt første kontroll endå, tenkte å vente til eg er ca 14 veker på vei siden legen er på ferie i juli. Og så kan eg spare pengene, og ta 3d-ul før jul en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, hvis du sier d så e d sånn!!!!;)hehe

eg ska t jordmor 26juli, e då 15uker og hååååper å høre hjertelyden!=)

No e d endelig komt 3d ul t bergen så d ska vi og, gleder meg kjempe masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Bergen eg og skal :) Blir grådig gøy å sjå babyen i magen, er jo egenlig heilt fantastisk å være gravid, skulle berre ønske at det ikkje var så skummelt i tillegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...