Gå til innhold

jeg trenger råd og hjelp!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei.har ei datter med eksen,og venter en til nå i august.vi gikk fra hverandre i januar i år.da kunne jeg ikke leve lengre under voldsome omstendigheter.

han har jo kommet videre,å det tok ikke lang tid.den nye dama hans har tatt kontakt med meg,å hun har også utgitt seg for å være en annen person..!(før jeg fant ut at det var henne)jeg ble forbanna og sendte mld til både henne og eksen at dette var sykt,hva de ville å om de bare ikke kunne la meg være ifred!igår kom den jævligste situasjonen i mitt liv på lenge.dama il eksen å ei venninde dukket opp på døra.de ville snakke.fy faen...vi begynte å diskutere å ting ble litt høylytt.så roet det seg,å vi gikk utforbi og snakket..jeg sa til henne mange ganger at jeg driter langt i hva hun gjør me eksen osv.bare de ikke plager meg.

hun satt å snakka om hvor fint de hadde det sammen osv..og hvor bra det gikk,og at han hadde forandra seg osv.så sa hun at han gir faen i meg,å det gjør hele familien hans også.at de bare tenker på dattera våres..javel.men hvorfor si det til meg??hun sa hun ville bli bedre kjent med meg,og at hun hadde prøvd lenge å få tak i meg.hva er det hun vil oppnå??komme her å blande seg i mitt liv,og jenta mi!!

hvordan de er å ikke.blir så jævla lei.

snakka me eksen senere.å han sier at han ikke visste at de hadde vert der.ingenting.å så begynner han på an igjen..sier han ikke har glemt meg,osv.hva skal jeg tro??hvem skal jeg tro på??

så har han jo fortalt litt om meg å han til henne da.(det sa hun nemlig)

når jeg sier det til han hvorfor han har sagt det,sier han at det ikke stemmer i det heletatt.jeg blir helt forvirra.hva skal jeg gjøre??

trenger svar.....uff.....................

Fortsetter under...

Hei!!

Oi, denne var vrien..

Sånn som det virker på meg, så er det to muligheter:

1. Den nye kjæresten til eksen din er klar over at han ikke er kommet helt over deg og er ekstremt sjalu. Hun prøver og "rydde deg av veien" med og si ting som at familien hans gir faen i deg osv, for at du skal "bli sur og trekke deg unna"..

2. Hun er faktisk et godt menneske, og prøver og gjøre det beste for datteren din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...