Gå til innhold

Bakoverlent livmor

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg fikk etter forrige fødsel vite at jeg har bakoverlent livmor, altså at den vender bakover og ikke fremover som er vanligst. Jeg vet at min mormor også hadde dette, og hun hadde problemer med å holde på fostrene og hadde flere spontanaborter. Hun ble operert da hun var gravid med tanten min. Da snudde de livmoren hennes. Og hun klarte å beholde barnet. Vet dere om vi med bakoverlent livmor har større sjanse for å miste? Det gikk jo smertefritt sist, og jeg er snart 9 uker på vei nå, så jeg håper og tror at det går fint denne gangen også. Har aldri mistet noen gang. Jeg er bare så nysgjerrig på om det har noen betydning for svangerskapet hvilken vei livmoren ligger?? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di fleste i min familie har bakoverlendt livmor, min mormor, min mor, min søster og meg selv.

Ingen av oss har hatt noen som helst problemer i svangerskapene.

Min søster skulle faktisk ikke ha mulighet til å bli gravid, men har i dag 3 nyydelige barn.

Har faktisk ikke hørt at faren var større til å miste da, bare at det skulle være verre å bli gravid, noe som heller ikke er tilfelle i vår familie.

Skrevet

jeg har bakovervendt, har hatt 1 fullgått sv.skap, a xu og nå gravid igjen. Ingen av gangene har vært planlagte.. Legen sa ikke noe om at det var vanskeligere å få barn da han fant det ut på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...