Gå til innhold

April: i dag har jeg sagt meg opp fra jobben.....

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

I dag sa jeg opp meg selv a jobben min. Jeg skal jobbe torsdag, fredag og mandag den 16 juli så skal jeg aldrig sette min fot der igjen. Går nå på 4 uker ferie og når jeg skulle ha kommet tilbake den 6 august her jeg tatt ut foreldredager frem til sisste september og fra 1 oktober er jeg ofisielt norsk igjen....... Gleder meg så fanntastisk mye til å komme hjem til familien og venner igjen nå.

Sammtidig som det föles litt rart å si opp alt rundt meg her omkring. Det er jo her jeg har startet mitt liv sammen med mannen og fått barn. Det er jo her mitt liv er nå, men det blir nok bedre når jeg kommer hjem og jeg kommer til å föle meg som hjemme igjen når vi får huset våres. skal jo praktisk talt hjem der jeg er födt, men bare i nabo huset...

God sommer önsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, for en deilig følelse kan jeg tenke meg, og kanskje litt vemodig? Deilig med lang ferie i alel fall, spesielt når man har så mye å forberede - skal jo pakke sammen nesten et helt liv (hele siris liv i alle fall)!

Men blir jo gøy da - komme HJEM liksom. Og nytt hus og altslagt. GØY!! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Så godt at det nærmer seg når det først er bestemt. Indre venter på dere :-)

Har du sett etter noen ny jobb ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...