Gå til innhold

Snakk om å være ubrukelig...

Emlyn med 2 i magen

Anbefalte innlegg

Uff og uff, det er så utrolig merkelig å ikke kunne løpe rundt i turbotempo hele dagen! Har dere andre like dårlig "kondis"? Vi holder på å flytte, fra en fullt møblert leieleilighet til en enebolig, og de eneste møblene vi har er senger som ikke er satt sammen en gang... Synes det er så uvant å bare kunne lage lister, og ikke gjøre en DRITT! Prøvde å vaske dusjen i leiligheten i går, for å i alle fall få begynt på utvasken, men jeg måtte jo gi opp etter halve kabinettet, for da var jeg helt dødssliten. Og det å velge mellom de forskjellige laminatalternativene på Byggmakker krever jo like mye energi som en hel aerobicstime for noen måneder siden...

Nå har jeg sendt mannen avgårde til huset mens jeg selv ligger på sofaen med en ekstremt lettlest bok. Forstår jo at det må være sånn, og å ha to babyer i magen er jo en jobb i seg selv forsåvidt, og langt mer verdifullt enn å pusse opp og skrubbe en dusj, men det er altså så uvant...

Måtte bare syte litt til noen som forstår hva jeg mener!! Er jo selvsagt veldig happy...

Fortsetter under...

Enig med deg at det er frustrerende å ikkje lenger kunne gjøre som man ønsker!

Noen ganger får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikkje klarer å bidra på den måten jeg ønsker, men trøsten er at det varer ikkje evig dette svangerskapet.....

Nei du får prøve å tenke at jobben du gjør er mer enn bra nok, en liten trøst til deg!

Lykke til med flyttinga.

Vet hva du snakker om, vi flyttet inn i nytt hus en mnd før termin. Jeg var egentlig i veldig fin form og hadde masse energi men, fikk ikke bruke den. Det er nesten værre. Så jeg gjorde nok alt for mye. Men hadde heldigvis mye hjelp også.

Så lykke til med flytting og ta det pent.

• 2 uker senere...

Hei Easton, hyggelig at du er bekymret, men tror du skal lese innlegget mitt en gang til :) Det er jo nettopp det at jeg verken kan eller får lov (av mannen!) til å gjøre noe som helst som gjør at jeg blir så frustrert... :)

Jeg ligger på sofaen og leser krim etter krim mens mannfolka (mannen og pappa) pusser opp soverom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...