lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 (selv om tiden frem til uke 12 er ufattelig lang.) nå er det snart torsdag igjen! og det betyr ny uke! c",) jippi!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Synes også ukene begynner å gå fortere nå. Jeg skifter også på torsdager. Termin 16/2. Snart bare 4 uker igjen :-D Klem
Labambie Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er uke 9 i dag! 3 uker igjen!! bare håper alt går bra!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 bare man kommer over den kjedelige uke 7 som er sååå nærme, men likevel sååååååå langt i fra, så går det ganske så fort. syns egentlig at uke 8 også er en "magisk" uke. har lest her inne at det er så mange som mister rundt uke 7...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Synes tiden går sakte jeg. 4 uker igjen til jeg går over til 2 tri. Måtte disse ukene gå raskere )
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 har 2 og 1/2 uke ca igjen. skal bli skjønt å hoppe over til 2`ern. hehe
Gjest Lenchen Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg synes også ukene går fort nå. Vi har termin på samme dag du og jeg, 9. februar. Hvordan er formen?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 nei så gøy da. formen er egentlig kjempe bra. sliter litt med urinveisinfeksjon (symptomfri) så jeg blir ganske dårlig av tablettene jeg tar. Men det overlever jeg. hvordan er din form? har du barn fra før? jeg har en liten gutt som blir 4 denne mnd og en stesønn på 4. hvor er du i fra?
Gjest Lenchen Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kommer fra Stavanger, men bor i Oslo. Har en datter på 9 år fra et tidligere forhold, så dette er mitt andre svangerskap Gleder meg veldig Har vært skikkelig kvalm denne gangen, men det begynner heldigvis å gi seg mer og mer. Nå er jeg verst om morgenen. Ellers kan jeg ikke klage Hvor bor du da?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2007 godt at du er bedre. svigerinna mi kastet opp i hele svangerskapet både morgen, middag og kveld stakkar. glad for at jeg slipper unna det. er egentlig fra kr.sand men flyttet til farsund (ca 12 mil vest over) for et år siden. trives kjempe godt her. mitt tredje svangerskap dette (mistet en gang i exu) og føler egentlig at alt er som "normalt" altså så syns jeg at alle tre svangerskapene egentlig har vært ganske like:)
gutt 08, jente 11 Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 hei, 3 prinsesser+ 1spire anno 74 Vi har samme termin. Jeg har vært på UL i uke 7+5. Deilig å se det lille hjerte å slå. Legen mente at min ternin er 13. februar,men etter siste mens dato skal det være 16.februar. Skjønner ikke det. Hvordan er formen??? Jeg er forferdelig kvalm i hele 24 timer og det spesielt om nettene og morninger. Du da??? Jeg har fått skikkelig magen allede nå... Hva med deg???
Tresnartfire Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Enig! Er 9 uker i morgen. Så rart når noen plutselig har termin nesten 1 mnd etter meg!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Heisann Martine februar baby 08. Så gøy at vi har samme termin :-D Jeg har også vært mye kvalm helt fra uka etter EL, den har begynt ca i 11 tiden på formiddagen og har ikke gått over før i 8 tiden på kvelden. På kvelden er jeg i kjempe form,har ikke lyst å legge meg engang:-D Mye svimmel,ømme pupper og trøtt. Alt som følger med, he he Magen er stor ja :-D kan faktisk ikke skjule det. Er en liten slank jente så er litt unormalt at jeg plutselig skulle fått så mye mage, hehe. Har kjøpt meg fine tunikaer som jeg viser frem magen i. Stakkars deg som er kvalm hele tiden, synes det er godt med pausen på morgenen og kvelden. I dag har jeg faktisk hatt min første dag hvor kvalmen nesten ikke har vært der, krysser fingrene :-D Vi sees nok mere til hverandre. Klem
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2007 huh? 1 mnd?? hva mener du?
Tresnartfire Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Hehe. Synes nettopp jeg fant ut at jeg var gravid, og nå ser jeg jenter som har termin i mars (jeg har 8 februar)! Nå tok ikke jeg test før nesten to uker etter jeg skulle hatt mensen da, så var vel 6 uker før jeg fant det ut, men allikevel! Tiden flyr. Skjønner?
januarbaby:-) høygravid Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Hei... jeg synes dagene og ukene går sakte:-( er i uke 10 nå,så det går da framover. Er det noen andre som har termin den 30 jan 08.???
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. juli 2007 hehe så klart. dumme meg! hehe ja du sier noe der. har ikke tenkt over det før nå... føles litt rart ja. hehe
jatilbaby Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 raskt var vel å overdrive.. jeg venter og venter.. vil så gjerne være 12 uker på vei jeg hihi og er bare fire.. dvs ikke tatt test men foreløpig uteblitt mens.. så får vi se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå