Synnøve_Solbakken Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Var ikke særlig trøtt i første svangerskap, men nå er jeg 4+2 og stuptrøtt hele tiden. Er det vanlig å være trøtt så tidlig, og når kan jeg forvente å kvikne til igjen?
lille My-77 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg var stuptrøtt i første svangerskap, og også i dette. Ble trøtt nesten med en gang jeg..Bare ikke like mye tid til å hvile seg denne gangen, med en liten en på 1,5 år springende rundt...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg merka trøttheten nesten samtidig med pos. test. I uke 6 ble jeg litt bedre. Men fortsatt trøtt, men ikke så super trøtt. Er nå i uke 8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er 4+3 og kjempe trøtt. Sover lenge om morgonen og må sove litt il mitt på dagen. Detter er mitt første svangerskap....og kjempe spennende!! Men jeg visste ikke at man skulle føle seg SÅÅ HER trøtt så tidlig. Trodde det var når magen var stor og tung =0)
Leirha Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg var super trøtt i første svangerskap, helt fram til ca uke 30 husker jeg...så kvikknet jeg skikkelig til. Men den type tretthet som jeg opplevde da har jeg bare opplevd når jeg var gravid. Ble faktisk mistenksom for noen uker siden da jeg fikk samme slags tretthet... og ja, jeg er 4+4 idag, og meget trett. Håper det gir seg fortere denne gang, har jo ikke tid til å være trøtt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå