♥♥ M ♥♥ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Skal det til helgen. fikk reservert plass med lov for hund. men vet dere åssen disse plassene er? regner med det er det kjipeste av det kjipe. hehe
AneB Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Det er helt vanlig plass i en vanlig kupe. Var helt jævlig tidligere når man måtte sitte i røykekupeen!! Men ikke noe å grue seg for
may-mom-05 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg tok toget Oslo-Bergen (og retur) med hund, og såvidt jeg husker så fikk vi en helt vanlig plass. Det gikk veldig bra hvertfall:)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Oki, er bergen-oslo. tur retur. lurte kanskje på om vi fikk sitte litt for oss selv eller om man ble plassert midt blant andre passasjerer. blir spennende. er jo lang togtur. har toget pauser på turen, slik at han kan få ut og tisse? husker ikke hvor lenge man stopper på hvert sted. er evigheter siden jeg tok tog. vet bare det tar 6,5 timer
Sjokoholikern Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Vi måtte sitte på "gangen"... eller det var en sittegruppe med tre plasser og ett bord hvor alle hadde hvert sitt dyr. Gikk helt fint det
♥♥ M ♥♥ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Hehe, hørtes ikke så kjekt ut å sitte på gang. er jo så lang togtur. men skjønner jo at vi ikke kan sitte blant de andre. burde fått rimeligere pris hvis man måtte sitte på gangen. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå