Krin Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei på deg! Hadde blitt kjempeglad om du vil se på meg oxo. Har prøvd evnene mine selv her inne en liten stund å synes det er en anderledes måte å bruke dem på men det er kjempe gøy iallefall når en får tilbakemld=))))) Har du lyst er det bare å spørre så kan jeg prøve å se på deg oxo=))) Kan du se noen graviditet på meg? evt når? Hvor mange barn får vi? kjønn (ikke så viktig da)? Kommer økonomien til å bli bedre en den er nå? Jeg er født 170374 Klem fra
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Hei Krin:)) Ja det er spennende for oss som spår også med tanke på om vi spår rett osv! -Er gøy men strevsomt! Jo takk for det, er fint at vi kan spørre hverandre her inne om det er noe:) å kommer jeg på noe skal jeg spørre deg, thanxx! hm.. ang graviditet på deg får jeg opp snart, får ikke opp noen spesiell mnd men får opp tallet 5,innen 5 mnd vil jeg tro! Er en stund siden jeg har spådd då det er ikke helt på topp enda:o) Ser 3 barn tilsammen på deg. Men får også opp tallet 4,hmm.. vet ikke helt hva det betyr :-s Ser ei lita jente på dere.. Får opp 2 gutter og. Ang økonomi får jeg opp at det er noen som må fullføre noe eller en tid som må komme før økonomien tar seg opp... ser og at det ikke er så veldig lenge igjen Kan det stemme? Er det noe så spør bare igjen:) klem fra
Krin Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Hei på deg! Så morro da du sier mye likt som andre har sagt men jeg håper og tror at jeg blir gravid før det har gått 5 mnd. Hvis jeg blir gravid i august kan det jo hende at jeg føder i mai mnd......Håper det=))))))) Har ei datter på 5 år så da blir det vel to gutter vi får etterhvert.... hadde vært koselig det=)))))) Ang økonomien er jeg ikke sikker på hva du sikter til.......kan det være en ny jobb i vente på meg som gjør at jeg vil tjene litt bedre en jeg gjør nå? Kan du si noe mere så kanskje det sier meg litt mere.......... Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på meg=)))))))) Klem fra
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 hei! kan nok se ut som forandringer på jobb planet ja! virker som det dukker opp en annen jobb e.l!..at forandringene kommer om ikke lenge.. aha! da skjønner jeg da var det dattera di jeg fikk opp og 5-tallet var hennes alder.. og 2 gutter i vente.. er fint med tilbakemld, spesielt når jeg ikke har spådd på lenge å det hjelper meg til å plassere tingene lurer du på noe mer bare spør!klem til deg fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå