Gå til innhold

Jeg synes hun var FREKK!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av ei venninne i helga. Hun og typen..

Siden jeg er gravid, har jeg ikke ufattelig med overskudd til å gjøre alt som finnes på 2 dager. Men det har tydeligvis venninna mi. Hun og typen kom i forgårs og dro i dag. De har såvidt vært innom døra, og når de var her spiste de (helt sant) ett nesten fult kjøleskap tomt.. De kjørte på, og så på kun det som de er interesserte i, snakket til langt på natt, selv når de visste at jeg lå i naborommet og skulle på jobb bare noen timer senere. Og i går skulle de en tur nedom byen, så han fikk låne dagskortet mitt. De fant ut i går kveld etter at de var kommet hjem til meg, at han hadde 4 klipp på et flexikort som jeg kunne få..

Så fint tenkte jeg, frem til hun tynte ut av seg at hun skulle iallefall ha 50 kr for dette flexikortet.

Å så sa de at før de dro skulle de iallefall legge igjen litt mat, spess siden de hadde spist 3 pakker m kalkunpålegg.. Så når jeg kommer hjem i dag etter jobb, finner jeg kalkunpålegget som de skulle legge igjen, med 1 STK pålegg i...

Jeg er ikke kjip, og jeg hadde ikke tatt penger for det kortet selv. Synes bare at det var en dårlig måte å behandle ei venninne som hun har kjent i 10 år... Kjenner at jeg blir småforbanna.. Syns dere jeg er helt urimelig eller.. ikke sa hun takk for seg heller... jeeeeez

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kunne i allefall sagt takk for seg da?!?!?!

HI,

Skrevet

Jeg ville sagt ifra...

Hadde virkelig ikke kjøpt det flexikortet.

Hadde nevnt at de glemte å legge igjen mat,

og at de kunne overføre penger til kontoen min.

Jeg er normalt ikke vanskelig, men når folk oppfører seg som dette,

så gir jeg samme mynt tilbake, gitt.

Skrevet

Hmmm. Og dette er ei venninne!??? rar i såfall...

Skrevet

Vil ikke kalle henne en venninne med den oppførselen der!!! Hun virker ikke voksen i det hele tatt. Snyltere hater jeg....hehe...min mening om saken :o)

Skrevet

Herregud..merkelig oppførsel. Er noen mennesker som er utolig snåle altså.. Måtte nesten trekke på smilebåndet da jeg leste om flexikort-episoden, er bare for drøyt! :)

Skrevet

Fy søren! Det der kaller jeg ikke vennskap, men ei venninne som utnytter deg fordi du er snill, og vet å skvise mest mulig ut av deg. At det går an! sånne venner er det bare å "slå opp med" med en gang!!

Gjør som hun over skrev: Send regning!!

Skrevet

Fantastisk!!

Jeg hadde vel i utgangspunktet latt være å gjøre noe, hadde det ikke vært for deres forslag. Følte meg ganske så brukt ja. Det er spesielt hvordan noen kan forandre seg.. Og på så kort tid blir noen sånn..

Typen hennes, som ikke er norsk hadde også klart å spise opp en halv pakke med smør... Herregud, SMØR???

Jaja, skal sende henne en melding nå, så får vi se hva hun synes.. Jeg og sambo er inviterte i bryllupet hennes, og jeg skal tilogmed lese et dikt i kirken under vielsen. Om vi i det hele tatt blir noe bryllup, skal jeg love dere at gaven ikke blir halvparten så dyr som jeg i utganspunktet tenkte.. Max 500 holder...

Hun er kristen, jeg går for karma, og hennes karma er ikke særlig god akkurat nå. (uff, lurer bare på hva jeg har gjort for å fortjene dette ;)

(Heh, det var et glis der ja...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...