Gå til innhold

uff hva gjør jeg??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hmm hvor skal jeg begynne... jeg har to nydelige barn, minste er bare litt over året. jeg tok abort i mai ( jeg ønsket ikke å ta abort- men gjore det fordi jeg manglet støtte fra de rundt meg og det ble for tøft å kjempe i mot familien min. jeg angrer hver dag på et valget jeg tok- fordi jeg mener at abort er feil,) jeg begynte på yasmin p-piller etter på.fordi jeg i utgangs punktet ike ønsker flere barn. denne mnd har hvert nok så rar m p-pillene har hatt endel små blødninger (hvorfor det vet jeg ikke) har aldri hatt det før.. i dag slo jeg positivt ut på en test.. vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg klarer ikke tanken på å måtte ta abort igjen og jeg vil jo egentlig ikke ha flere barn. emn hva vil familien min si? samboeren min?? de må jo nesten tro jeg har gjort dette med vilje... samboeren min kommer snart hjem... hva skal jeg si? han ønser seg ikke barn.. han sier at det er nok m de to jeg har fra før...

(jeg har tatt abort før, da jeg var 15.- derfor jeg var veldig i mot det sist gang)

håper noen kan gi meg noen gode råd...

Fortsetter under...

Hvorfor har du dårlig samvittighet ved å ta abort? Når du har blitt gravid med pillen og samboer ikke vil ha er det jo ikke din feil? Synes ikke du skal tenke på skammen ved å ta abort. Det tar du for ditt og barnet sitt beste. Men ønsker du deg barnet og er i stand til å ta hånd om det er det jo en annen sak....

Virker som du er litt splittet selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...