Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Nå er mine to små nurk allerede blitt 2 mnd. og jeg må stadig inn på denne siden å se selv om jeg ikke hører hjemme her lenger. Men synest det er så spenende å følge dere som er gravid med to. håpe det er greit??? Vil bare si at dere har utrolig mye kjekt i vente. mine nurk ligge nå på gulve og smiler og prater med hverandre, de har allerede utrolig mye glede av hverandre. Det er bare så fantastisk å se. Er utrolig hvor mye oppmerksomhet vi får pga det er tvillinger. Hvor hen vi går er det nysgjerrige forbipasserende som vil se snakke osv. Synest dette var kjekt i begynnelsen.(stolt mor og far) men etter litt begynner det å bli litt plagsomt når en skal bare en kjapp tur innom for å handle noen små ting. Ting tar lengre tid. men samtidig veldig kjekt. lykke til alle tvilling gravide!!! og god sommer
Solskinnsjenta Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Takk for oppmerksomheten Selvfølgelig er det greit at du fortsatt følger med her inne! Er jo kjempekjekt for oss hvis sånne som deg kan svare på spørsmål. Regner selv med at jeg har mine tvillinger ute rundt slutten av juli. Det blir kjempespennende! Merker allerede at jeg som tvillinggravid får mer oppmerksomhet enn min venninne som "bare" skal ha én. Syns det er litt trist også, je da. Er det ikke like spesielt å vente sin førstefødte, som det å vente to for første gang... Uansett, gratulerer med dine to prinsesser Lykke til videre.
Emlyn med 2 i magen Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 For et hyggelig innlegg å lese. Hurra for sånne gledesspredere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå