Gå til innhold

Kan dere berolige meg jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i min 8 uke og føler stikkninger der nede.sikkert i livmoren...er dette normalt? Begynte plutselig å tenke at noe har gått galt jeg...

 

Vet jeg er hysterisk men har en ma bak meg....

 

Kjempe fint om noen har noen tanker om dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde masse stikkinger og småmurringer når jeg var ca i uke 8. Det er sannsynligvis livmoren som vokser og flytter litt på seg, ikke noe farlig.

Jeg har det nå også, er 11+4. Har vært til ul og sett at alt var bra i uke 9, til tross for murringer og stikkinger tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt, mange som skriver om det, kommer og går litt. Så lenge du ikkje begynner med intense smerter eller blødninger, tror eg ikkje du trenger være veldig bekymra ;)

 

hvis du ikkje klarer å finne roen alikevel, kan du jo ta en telefon til legekontoret ditt, om du ikkje får snakke med legen umiddelbart, kan du ihvertfall få spurt de som tar telefonen om det er normalt eller ikkje, er sikker på de får telefoner med spørsmål som dette stadig vekk fra bekymra gravide!

 

men generelt er ikkje stikkinger noe farlig, er mye som skjer i kroppen din for øyeblikket, og mye er ganske fantastisk og underlig. Stort sett går det jo bra, viktig å holde fokuset på at det skal gå bra, istedetfor å se alt negativt som kan skje. Stress er jo slettes ikkje bra i svangerskapet.

 

Lykke til og håper du klarer finne roen! som sagt, en telefon for mye til legekontoret for å beholde nattesøvnen, er jo ikkje bortkastet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...