* 5 om dagen * Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 jeg er veldig glad i nudler, men begynner å bli litt lei av de vanlige til å koke, og mannen min kan ikke fordra det, så hadde vært kjekt med en annen måte å tilbedre det på?? noen som har forslag? på kinarest har de jo nudelretter, men hvordan lages de??
Arb.ledig husmor Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Vi har ofte nudler til wok...blander de med kjøttet og har chop suey saus på.. Og i går hadde vi nudler til kjøttdeig, istedenfor spaghetti...
flypapir Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hmmm...du kan jo kanskje steke dem etterpå og ha oppi litt god saus, grønnsaker og saus? Vi bruker mye østerssaus, og det er veldig godt på slik mat! Ellers peleier jeg å hive oppi noen kjøttboller og litt gr.saker, så har man en enkel varmlunch... Men da er jo nudlene like...
* 5 om dagen * Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 det første forslaget ditt likte jeg...var noe sånn jeg tenkte meg... men om jeg steker de, er det soyasaus de bruker da??
Maad Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 hvilken chop suey saus bruker du, og hvor kjøper du den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå