Gå til innhold

omega 3


Labambie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tar omega 3,som legen ga meg beskjed om.. Men problemet er at jeg "raper" smaken av fisk utover hele dagen. Nå har jeg prøvd omtrent alle sorter og er dritlei.. Er så ekkelt når man har spist gulost til frokost og når man raper smaker det fisk.. Er grusomt! Er det andre som har det sånn?

Isåfall,åssen omega 3 tar dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

jeg tar omega3 om kvelden!

Det gjør jeg med vitaminene også, sammen med kveldsmaten da slipper man problemet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det til middag, da legger den tunge middagsmaten seg over dem.Tar Møllers kapsler. Klarer fint å jogge på kvelden, uten oppgulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk appelsinjuice etterpå, det tar bort smaken. Hjelper tilogmed når man drikker "original" tran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar tran med omega 3, da jeg sliter litt med å svelge disse "store" kapslene. Jeg hater transmaken, men bruker nå å ta ei skje med tran oppi et halvt lass meg apelsinjuice. Så tenker at det kan hjelpe på kapselen også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor tidlig fikk du beskjed om å ta omega 3? Eg har ikkje legetime før min uke 13, så eg vet jo ingenting. Bare tilfeldig at eg fikk med meg at en bør ta folat....

 

Er omega 3 noe en MÅ ta eller bare under "kan/bør"-kategorien?

Tror vi har litt trankapsler, går det for det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste gravide anbefales å ta omega 3. Bra for blodomløpet til både deg og babyen..

Men vet ikke helt sikkert hvorfor! Hehe!

Legen anbefalte iallfall meg det.

Det og folat. Folat begynte jeg med en mnd før positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...