annien Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 hei... jeg mistet nr 2 da jeg var 12 uker på vei. E nå gravid igjen og kjenner at jeg e nervøs for at d kan skje igjen. noe som har noen gode råd for å få meg til å slappe av litt?
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg mistet selv i uke 18 første gang jeg var gravid. Nå er jeg gravid igjen, i uke 20. Jeg skal ærlig innrømme at de første månedene var langsomme og litt vanskelige, men jeg prøvde å fokusere på den store muligheten for at det går bra framfor å gruble for mye på den bitte lille muligheten for at det ikke gjør det. Kanskje det hjelper? Ellers er det nok lurt å ha noen hobbyer å holde på med, evt. melde seg på et kurs i et eller annet hyggelig så man også har noe helt annet å tenke på.
Villeville Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Har selv mistet 2 ganger og noe av det som hjalp for meg var å få gå til svangerskapskontroll hos fødselsspesialist og det å få tidlig UL + UL rundt de tidspunktene jeg mistet. Ellers er det vel å prøve å glede seg selv om det ikke alltid er så lett... :-)
nungo Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Uf, det er vanskelig. Jeg også har mistet to ganger - ene gangen i uke 12/13. Jeg er gravid nå igjen og er i uke 15. Ennå har jeg ikke klart å slappe av eller i det hele tatt forholde meg til at jeg er gravid igjen. Enda jeg fikk se på UL i uke 12 at alt var bra. Jeg tror først jeg greier å slappe av når jeg begynner å kjenne liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå