Gå til innhold

Hvordan overleve 1. tri...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Stikker innom på besøk fra 3. tri, og vil bare si at plutselig er dere der:) Det har gått utrolig fort!!

Legen min har ment at jeg har hatt en hørisikosvangerskap, med overvekt og et par andre ting i tillegg. Han har stressa med svangerskapsforgiftning, blodsukker, blodtrykk osv, mens jeg har vært like rolig. Jeg kjente panikken tok meg en eneste gang, og den følelsen var ikke så grei:)

Dermed har jeg levd HELT normalt. Jeg kutta ned litt på kaffen, godteriet og spekematen. Alkohol og røyk er bannlyst, men det er en selvfølge. Utover det tok jeg folat til jeg var 12 uker på vei. Vitaminer får jeg i meg ved å spise normal kost. Omega 3 spiser jeg gjennom røkelaks, makrell og annen fet fisk. Og alt er, bank i bordet, helt normalt enda. Nå er jeg snart 34 uker på vei, og jeg kjenner spark og aktivitet i magen mange ganger om dagen.

Jeg har overlevd kvalme og oppkast, influensa, feber, halsbetennelse og spysjuke, alt dette i 1. tri:) Jeg hadde to-tre små blødninger også i 1. tri. Men det gikk da bra! Jeg har tatt paracet, men ikke ibux.

Så ikke la panikken ta dere, ikke tenk at dette skal gå dårlig, for i de alle fleste tilfeller går det veldig fint!

 

Lykke til med resten av svangerskapet:) Og kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

 

Takk for at du delte dette med oss! :-)

 

Så fint at det går bra med deg! :-)

 

Lykke til videre med fødselen og nyyyt tiden som kommer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at du kom inn hit og skrev dette ;) det trengs mer positive poster på denne seksjonen, for jammen er det mye beskymring og ting som surrer her :) Vi er nok litt forvirra vi som akkurat har funnet ut vi er gravide!

 

Håper det går bra med deg siste tiden før du får hilse på knøttet :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå nå ble jeg rørt :) ja samboer sa det i går at dette kommer til å gå så fort..jaja tenkte jeg som ligger hver dag med oppkast trøtt og kvalme og synes dagene sniker seg av gårde...

men jeg er enig, tror tiden vil gå fort og merker jo at tiden går den..vært til og med kjøp bil og ser frem til å ordne barne rom! Dette blir en deilig tid i vente!!! og tiden den går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her:)

Jada, tida går, plutselig er det jul og før du vet ordet av det setter riene inn:)

2. tri var jeg som før igjen, og hadde noen flotte måneder med en fantastisk form og godt humør. Så trøst deg med det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...