Gå til innhold

Ingen hjerteaktivitet

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Dessverre gikk det galt denne gangen. Jeg var på ul i går i min 9 uke og der viste det ingen hjerteaktivitet lenger dessverre.

Jeg ble satt på pille som skulle drive ut forsteret og dette gikk veldig bra, så vi prøver snart igjen.

Oddsen for at det går bra neste gang er veldig høy.

lykke til til dere alle sammen og må det gå dere vel i svangerskapet.

Mvh

Fortsetter under...

Annonse

Har heldigvis ikke opplevd dette selv, men min søster mistet for mange år siden et barn i uke 7 eller 8. hadde da termin 1 feb. Hun ble svært raskt gravid og fikk et barn 9 mars i stedet. Hun hadde ikke fått tilbake mens. Termindato var satt til ca 20 mars, men det var en velskapt fullbåren normalt stor pike som dukket opp den 9. Ingen prematurbaby iallfall. trur hun var rundt 50 cm og 3400 eller der omkring.

Tusen takk for svar til deg og alle andre. Omsorgen er stor her inne og det er så godt!!

Det er veldig godt å høre at de fleste blir fort gravid igjen til og med uten at mensen har returnert. Joda, vi skal forsøke igjen, har satt oss mål til ut året, jeg blir tross alt 44 i feb neste år, så vi har ikke all verden tid men vi står på og ser positivt på det hele.

Lykke til du også og alle dere andre.

Så håper jeg at jeg er tilbake om ikke så lenge.

God klem til dere alle!

Det er et grusomt sjok første gangen det skjer; man vet jo at det kan skje men tror liksom ikke at det skal ramme en selv. Heldigvis gikk det veldig fort for meg å bli gravid igjen. Etter jeg mistet første gangen ble jeg gravid igjen på første forsøket. Jeg mistet desverre også dette fosteret, og måtte holde en prøve-pause pga mye blødninger. Fra vi startet aktivit forsøk igjen gikk det vel omtrent 4 måneder og så var jeg gravid igjen og som sagt 14 uker nå :-)

Jeg har en jente fra før og legene sa at dersom du har gjennomført et eller flere normale svangerskap og fremdeles prøver med samme partner, da er sjansene svært store for at du lykkes igjen. Ønsker deg masse lykke til!

Annonse

Så trist å høre, opplevde det samme i mai i fjor og er faktisk kun 2 mnd. yngre enn deg i alder. Vi har ikke tort å prøve igjen foreløpig, men har fått beskjed av legen om at det er bare å prøve hvis vi har lyst. Kanskje i løpet av sommeren? Har også opplevd det 1 gang tidligere i tillegg til dødfødsel (uke 31), men har heldigvis 3 flotte gutter. Da jeg mistet første gangen ble jeg gravid i løpet av de 3 første månedene. Etter dødfødselen ble jeg så raskt gravid at termindatoen jeg fikk på den gutten jeg ventet da var samme som den datoen vi skulle ha datteren vår hvis jeg hadde gått svangerskapet ut med henne. Så orker du kan ting skje veldig fort.Lykke til!

Trøsteklem!

Tusen takk for svaret ditt! Det er tross alt en trøst at andre også opplever det samme - min historie blir jo ingenting i forhold til din. Uff, du har jammen gått gjennom mye! Men når man får slikt innpå livet så blir jo både dette med hvilket kjønn det er og hvor mange man venter helt bagatell. Naturen ordner opp er også en trøst så jeg har bestemt meg for å prøve igjen. Bare barnet er friskt sier jeg.... men det å få et kjærlighetsbarn med ny mann måtte jo være fantastisk.

Forhåpentligvis logger jeg meg på med god nyhet til høsten.

Håper alt går bra med deg!!!!

God klm

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...