Gå til innhold

Pene jentenavn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har sagt at jeg får jente, men fant ut i går, at det ikke stemmer... Jeg har tenkt på Sigrid Johanne (oppkallingsnavn), mens samboeren har vært inne på Johanne og Silje.

Jeg har 2 fine navn på jenter jeg kjenner:

Alane og

Vildrid

Det siste er et ferskt, nylaget navn, og det er vel bare 1 eller 2 som heter det ennå, etter det jeg har skjønt på venninna mi.

Selv heter jeg

Jonette,

et litt sjeldent navn, som ingen har døpt ungene sine de siste åra, da navnestatistikken på navnet ikke har endra seg på flere år... Jeg får ofte kommentaren: å, så pent navn, det har jeg ikke hørt før, osv... Kan være litt slitsomt når jeg treffer mange nye folk på kort tid, ellers er det bare deilig å ha et såpass sjeldent (og pent) navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt disse navnene nå: Othilie, Lone og Thale. Heller ikke så vanlige tror jeg.

Skrevet

Betyr det at du får en gutt og at vi ikke skal si noe om jentenavn, eller at du får to jenter og derfor trenger flere forslag?

Sigrid Johanne var veldig fint, eventuelt Sigrid og Johanne på tvillinger eller Sigurd Johan dersom du får en gutt!

Alane og Vildrid likte jeg slettes ikke! Vildrid er for nært nazigjengen i Vigrid og Alane høres ut det er fra en dårlig amerikansk såpeopera. Beklager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...