Gå til innhold

ringerike/jevnaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg bare lurte på om det finnes noen fra disse kanter her?

altid koselig med nye bekjentskaper å evt kanskje kunnne danne en barsel gruppe etterhvert.

jeg er 27 år, venter mitt andre barn 22.02.08, har fra før ei skjønn jente som straks blir 7 år.

Skrevet

Hei! Jeg er fra Røyse=) Er 26 år og venter nummer 2 i februar jeg også=) Har akkurat vært hos legen og tatt tidlig UL og der var det en bitteliten klump med et lite hjertet som slo=) satte meg tilbake 1 uke så er 7+2 uker på vei - så da blir vel terminen rundt 18 februar vil jeg tro=)

Fra før har jeg ei lita tulle på 20 måneder=)

Skrevet

koselig da:) er 6+1 jeg da, var hos jordmor forrige uke allerede, før ferie å sånn.

Skrevet

da er vi jo nesten like lagt på vei=) og formen er bra? jeg er trøtt, kvalm og har vondt i ryggen, men ellers bra=) Blir ikke mye avslapning når man har små barn fra før=) blir spennende å se om vi er fler fra omerådet her! hadde vært koselig å treffes etterhvert! får følge hverandre framover!

Skrevet

joda, formen er jo grei den. er sinnsykt trøtt, hele tiden, merker det litt i ryggen også(om det ikke bare er en vond madrass da), å kvalmen kommer fort om jeg stresser litt.men men.

er veldig flink å plutselig blitt veldig hjelpsom jenta mi da.hehe. ho som altid har vært så sint når det har vært snakk om en lillesøster el lillebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...