Gå til innhold

haha! Er det mulig. Opp 5 kg allerede!!


Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

I mitt forrige svangerskap la jeg på meg 32 kg. Var 45 kg da jeg ble gravid så jeg trengte vel å legge på meg litt ekstra. Husker jeg la på meg veldig i begynnelsen da også. Slet heller ikke med kvalme.

 

Var på ul i går og måtte på vekten, og jeg sa som sant var at jeg trodde jeg var 50 kg - det veide jeg for 2,5 uker siden. Men, fant jo ut at jeg ville veie meg for sikkerhetsskyld. Vel - vekten viste 55 - så jeg har allerede gått opp 6 kg i svangerskapet så langt. Er 8+2 i dag.

Hjelpes meg - hvordan skal dette ende.

 

Hehe - og jeg som trodde det var fordi jeg var oppblåst at jeg ikke fikk på meg buksene.

Jeg som har lagt om kostholdet mitt og begynt å spise sundt og regelmessig hver dag - og til og med har begynt å gå turer hver dag!!! Og sluttet å røyke. hehe, får gå rett tilbake til slankemiddelet mitt junkfood når jeg har født - hehe.

 

Lurer forresten på om sjansen er stor for at jeg får et stort barn denne gangen også. Forrigemann var 4200 g......Og da røykte jeg - denne gangen har jeg sluttet:o):o) Applauderer meg selv!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen

Så flott at du har sluttet å røyke. Applauderer for deg jeg også:) Jeg røykte da jeg ble gravid med nr 1, og sluttet, noe som resulterte i et ganske mye større inntak av mat kan man si. Jeg gikk opp 20 kg sist, men hadde lagt på meg endel før jeg ble gravid også så, jeg var ganske svær... Det er dessverre ofte et resultat av røykeslutt... Nå har jeg ikke røykt på 6 år, så denne gangen ser jeg at vekten faktisk har gått ned 1 kg, i stedet for opp 3 kg slik jeg hadde på denne tiden sist. Men til syvende og sist så tror jeg at det er bedre med noen kilo for mye, enn at du røyker... Du veier jo så lite i utgangspunktet :)

 

Lykke til!! Syns du er flink jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...