Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på rugedag 12 nå og jeg har såååå lyst til å ta en test!

Men jeg tør ikke teste mens jeg er alene hjemme.... Jeg vil at mannen min skal være hos meg. Og han selv vil at jeg skal teste når han kommer hjem....

Måtte dagene gå fort nå fremover, sånn at jeg kan teste!

Flere som venter i spenning???

Fortsetter under...

Urk, det kan jeg love deg... Er bare på dag 6 og har allerede problemer med å sove. I dag tidlig rundt halv 6 bråvåkna jeg av at det var noe som "rant", og sammen med mensenfølelse i magen var jeg sikker på at syklus hadde kommet helt på bærtur og at jeg hadde fått mensen altfor tidlig. Løp på do for å sjekke men det var bare progestanen *puh*

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste 8 dagene! Heldige du som allerede er på dag 12 :-D

Oh'rly:

Tro meg, jeg har gått med den følelsen hver dag hehe, følelsen av at det renner ..

Har merket meg det at Crinonen jeg går på gir en del tyntflytende utflod, så nå har jeg blitt "vant" til det. Går jo med truseinnlegg konstant . Ekkelt det også, men det er bedre enn uten.

Mitt råd til deg for å få ventetiden til å gå litt raskere, er å være i aktivitet.

Jeg har vært på turer, startet faktisk rugingen med et cruise hehe.

Så jeg har vært mye ute, lekt med jenta mi,badet, solt meg, gjort alt jeg vanligvis gjør, og litt ekstra for å få tiden til å gå.

Jeg er jo alene hjemme med jenta mi, sambo jobber og er borte hele uka, så dagene kan bli lange.

Var og klipte meg ,fikk stelt håret litt etter hormonsjokket. Kjøpte meg litt ny sminke, litt stæsj til håret, en god ansiktsmaske,bodyscrub og en deilig lotion. Så i kveld blir det hjemmespa .Gleder meg til en time i badekaret for meg selv....

Håper dagene dine ikke blir for lange!!!

Klem fra

nanna 71: takk for XXXX, det trenger jeg!

Joda, blødningene har stoppet. Har jo hatt to sporadiske blødninger, ikke så mye, mer striper i truseinnlegget hvis du skjønner(pardon for detaljer ;O) )

Jeg har ingen som helst gravidfølelse. Kjenner niks og nada i pupper og mage. Det kan jo gå begge veier dette.

Håper bare sambo kan komme hjem snart... Han er jo som sagt borte hele uka nå fremover. Jobber utrolig mye...

Men han kommer på torsdags kveld. Spørs bare om jeg tar sjansen og svir av en test på egenhånd.....

Annonse

Bula:

Syns det renner mye av progestan også, vurderer sterkt å gå over til bind! Kommer til å ende opp med sopp så mye polstring og fuktighet det stakkars understellet mitt blir utsatt for ;-) Men en uke til så får jeg forhåpentligvis andre ting å sutre over...

Så flink du er til å aktivisere deg! Prøver så godt jeg kan men det skal kraftig hjernevasking til for å bryte ut av grublinga. Og den konstante renninga nedentil hjelper jo ikke til å glemme at jeg ligger i rugekassa heller :-p

Håper du får en koselig kveld i badekaret :-D

Er like spent som deg, og jeg krysser alt jeg har, det vet du!!!

Kjempe glad i deg, og vil såååååååå at du nå skal lykkes og gi din lille søte herlige snuppe en søster eller bror.. klem fra meg

I morgen er rugedag 14... og jeg kan ikke teste før rd 15,siden sambo kommer så seint hjem i morgen kveld...

Jeg er snart fra meg av spenning!! Jeg styrer på med både det ene og det andre for å få tiden til å gå fortere.

Null blod enda, bare masse utflod.. Tynn utflod.

Gleder meg til en crinone fri dag i morgen. Er sår og lei av den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...