Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på lørdagen når jeg kom hjem så fikk jeg vite at samboeren hadde løpt leiligheten rundt etter en mus, som tilslutt døde av hjertestans trur jeg! Syns det var ekkelt, men tenkte ikke så mye på det, heller det morsomme synet av samboeren som løp rundt..

Så var jeg på soverommet og skulle prøve noen klær. Sto der inne lenge (syns det lukta noe rart, men fant ikke ut hva det kunne være), slang klær i senga osv. Så plutselig så ser jeg at det ligger en død mus i senga! Det første jeg spør om er jo om samboeren kødder med meg. Men han ble like overraska og trodde jeg kødda.. Men det var en ekte mus gitt.. I SENGA!! Jeg turde nesten ikke legge meg, enda vi hadde bytta sengetøy og alt.. Å så tok jeg jo en skikkelig vask der.. Men jeg får ikke lukten/følelsen bort.. Tørr nesten ikke lufte (har soveromsvinduet helt nede ved bakken, i nærheten av en skog..).. Har mest lyst og kaste alt sengetøyt!

Heldigvis kan de ikke ha vært i lillemann sin seng!

2 mus er ikke en tilfeldighet.. Lurer på om det er museår.. Har hørt flere historier om mus i år..

Men jeg får bare disse kommentarene tilbake (eller samboeren min da): "Det er ikke bra med for mange mus i senga! HAHA tørr humor!

Flere med museskrekk her?!

Skrevet

Æsj, de er ekle!! Hadde reagert på samme måte!!Sett opp sånn insektsnett på vinduet, da kommer ikke musa inn!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...