Gå til innhold

Bekkenløsning så tidlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er rett over 6 uker nå vei, har så vondt. Begynner i korsryggen og nedover beina. Var veldig plaget med BL forrige svangerskap, men er ikke helt de samme smertene. Har så vondt, tror ikke det blir mye søvn på meg i natt...

Nå begynner feriene på jobb, så har ihvertfall ikke samvittighet til å sykemelde meg heller. Ikke sover jeg på nettene, går rundt som en zombie hele dagen. Sovner nesten ved rattet når jeg kjører bil...

 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men sambo skjønner det liksom ikke helt. Å spiren (som er veldig ønsket!!) er fortsatt hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg fant ut at hun var gravid ved at hun fikk bekkenløsning... Det var meget tidlig i svangerskapet.

Så svaret blir vel ja. Gå til lege med en gang, spørr du meg, slik at du kan begynne med bahandling!

 

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å få bekkenløsning MEEEEGET tidlig ja!!! Sist fikk jeg det i uke 4!!

Kjenner det såvidt litt baki der nå og jeg er 6+2 ca idag...

 

 

Ligg med pute melom bena når du sover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja det er mulig å få bekkenløsning så tidlig. Jeg oppdaget selv at jeg var gravid pga bekkensmerter. Er nå sykemeldt( er i uke 7) pga at jeg står og går hele dagen i jobben min. HAdde også problemer med bekkenløsning i forrige svangerskap (fra 6mnd) og over et halvt år etter fødsel.

Jeg synes du skal lytte til kroppen din, og snakke med legen. Du kommer ingen vei med å presse kroppen max, husk at svangerskapet er langt, og nå har du et barn fra før du må ta deg av. Dessuten er det større sjangs for at du blir bedre om du sykemeldes en stund nå, enn om du venter,og lar det gå enda lenger. Håper du blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint mulig ja. Jeg kjenner det jeg også - og hadde som deg bl i forrige svangerskap også.

 

Så her går det i forebygging for alle penga! Denne gangen er jeg alene med en 4 åring i tillegg til studiene og har ikke "råd" til å bli sengeliggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...