Gothminister Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 burde det ikke da komme mer enn 100 ml av det ene brystet da? Den var litt full,så trodde det skulle komme mer da jeg pumpet.. Dette var på tidlig formiddagen...
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Nei, det er bra det! Her var det sånn med første barn at det kom ca. 30-40 ml før utdr. refleksen satte inn, så kom det 70-80 til ganske fort når den starta. Så klarte jeg å pumpe ut kanskje 10 ml ved å flytte litt rundt på pumpa fram til neste refleks startet. Da kom det kanskje 50 ml til, og så noen få ml... Det meste jeg pumpet av en pupp var 200 ml akkurat, og det var på en sprengfull en, og på laaang tid og i alle fall to reflekser, tror det var tre. Prøv å stimulere en refleks til, så ser du at det kommer mer! (Nå kommer det mer, men så ammer jeg også to unger... Jeg tok "toppen" av en pupp en dag, og da kom det 180 ml, den var enda ikke slapp og tom )
Gothminister Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Å,visste ikke att en kunne få flere reflekser under en ''omgang'' jeg,men da skal jeg prøve det. Har det akkurat som deg. Får ut ca 40 ml før utdrivningsrefleksen kommer igang,så kommer det masse,så stopper det opp igjen,men da har jeg sluttet også jeg da,for har alltid trodd att det var det som var igjen før den ble tømt. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå