Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere?


Athene75

Anbefalte innlegg

?? Jeg er 5 uker i dag, og venter snart på kvalmen. Siden jeg ble kvalm sist regner jeg ikke med å gå klar denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg kom den når jeg var 6+2, og har vært tilstede i varierende grad til nå, er 11+3 i dag. Håper det gir seg snart! Begynner å bli litt lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom nå rundt 6+2/3.. Da har jeg vært småkvalm på dagen, i dag våknet jeg til intens morgenkvalme..

Hadde håpet å slippe, men den gang ei. Sist sv.sk. hadde jeg kvalmen ut uke 14.. Så vi får se om det er noe håp før uke 12 denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent til noe kvalme før i dag faktisk. Er 8+1. Håpte jeg skulle slippe unna, men neida.

 

Ville bare si at det er håp for deg. En venninne av meg spydde døgnet rund i 4 mnd i sitt første svangerskap. I det andre svangerskapet var hu kvalm et par dager, men uten å kaste opp:o):o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. uke, det var da jeg skjønte jeg var gravid. Var overhodet ikke kvalm i forrige svangerskap. Blir det jente denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde en følelse på at jeg ikke slapp unna kvalmen, å jaggu fikk jeg rett. kvalmen kom i slutten av uke 6. å nå gikk jeg nettopp inn i uke 9. jeg kaster ikke opp,men enkelte ganger er det nesten så jeg ber om å få kasteopp.(tvangsspying er ikke aktuelt i denne gården:) hehehe )

Men jeg har funnet det som kurerer kvalmen, i allefall for en liten stund. : 2 brødskiver

majones

salami

agurk og en imsdalflaske med vann:)

 

det holder kvalmen på avstand en stund......;)

 

Håper at det bl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne dataen er ikke å bli klokk på:)

men jeg prøver og fullføre setningen......

 

Håper at det blir bedre snart:) Og vil bare si til alle kvalme vordene mødre, håper dere finner det som lindrer kvalmen, og at jeg føler med dere:)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en heldigris jeg! Var uggen fra befruktning til uke 8, så kom kvalmen på ettermiddagene uten oppkast og den er nå borte i uke 11...

Kjenner selvsagt litt uggen noen ganger, men ikke "fyllesjuk-kvalm". Matlysten er ok, men noe spesiell. I går kveld åt jeg sjokolade is først og så 2 bløtkokte egg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom på 6+4! Var nesten som å slå på en bryter. Var helt fin før det. Håper det gir seg i uke 13-14 i hvertfall, det gjorde det sist. Er 10+2 nå. Har forresten lest her inne at noen blir tidligere kvalm ved hvert svangerskap (c: Håper det ikke gjelder for deg! Jeg ble akkurat samme tid som sist. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige svangerskap var jeg kvalm fom uke 6 tom uke 14. Spydde ikke mer en en gang heldigvis, men det er ille nok og går rundt å være uggen og dårlig hele tiden.

Denne gangen ble jeg kvalm i uke 7, men er ikke like ille som det jeg var sist. Takk og pris for det iom at jeg nå har en liten gutt å ta vare på samtidig! Håper det går over snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutten av uke 5 her, men kommer og går litt, finnes dårlige dager og gode dager :P er ikke kvalm hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har hatt ganske flaks der.. jeg er i uke 11 nå og har ikke vært kvalm eller spydd noe.. da er det jo fine sjanser for at jeg kanskje slipper helt unna med det =)

har bare blitt litt kvalm når jeg har spist noe jeg virkelig har reager på som rå løk.. æsj =0)

tenkte bare og si at det er jo ikke sikkert at du blir kvalm i det hele tatt da =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen kom engang i uke 6 ca. Kjenner at jeg begynner å bli mektig lei nå ja...

Har kun kastet opp 2 ganger hittil, men jeg blir helt tappet av energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang kom den 6+0 og varte 14 dager -

denne gangen kom den 7+0 og varte 3 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom snikende fra 6+0 og har bare blitt verre. er 8+0 i dag :)

Gleder meg til kvalmen avtar og jeg kan begynne å nyte svangerskapet skikkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmen kom rundt i uke 6...

er nå i uke 8 + 0...

er sinnsykt kvalm... kaster opp hele veien.. men får bare opp magesyre eller hva det nå enn heter.

er sykemeldt i 2 uker fremover nå... så får man se hvordan det går etter det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 5 svangerskaps uke i dag å jeg har hatt kvalme i tre dager nå. men har ikke kastet opp før i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...