Athene75 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 ?? Jeg er 5 uker i dag, og venter snart på kvalmen. Siden jeg ble kvalm sist regner jeg ikke med å gå klar denne gangen heller.
Erisa* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hos meg kom den når jeg var 6+2, og har vært tilstede i varierende grad til nå, er 11+3 i dag. Håper det gir seg snart! Begynner å bli litt lei...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 4+1 Håper det gir seg snart... er 10+5 nå
Galskapens overhode Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 kom nå rundt 6+2/3.. Da har jeg vært småkvalm på dagen, i dag våknet jeg til intens morgenkvalme.. Hadde håpet å slippe, men den gang ei. Sist sv.sk. hadde jeg kvalmen ut uke 14.. Så vi får se om det er noe håp før uke 12 denne gangen.
Plutselig_gravid Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har ikke kjent til noe kvalme før i dag faktisk. Er 8+1. Håpte jeg skulle slippe unna, men neida. Ville bare si at det er håp for deg. En venninne av meg spydde døgnet rund i 4 mnd i sitt første svangerskap. I det andre svangerskapet var hu kvalm et par dager, men uten å kaste opp:o))
grolla Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 6. uke, det var da jeg skjønte jeg var gravid. Var overhodet ikke kvalm i forrige svangerskap. Blir det jente denne gangen?
mamsen & guttaboys Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 jeg hadde en følelse på at jeg ikke slapp unna kvalmen, å jaggu fikk jeg rett. kvalmen kom i slutten av uke 6. å nå gikk jeg nettopp inn i uke 9. jeg kaster ikke opp,men enkelte ganger er det nesten så jeg ber om å få kasteopp.(tvangsspying er ikke aktuelt i denne gården:) hehehe ) Men jeg har funnet det som kurerer kvalmen, i allefall for en liten stund. : 2 brødskiver majones salami agurk og en imsdalflaske med vann:) det holder kvalmen på avstand en stund...... Håper at det bl
mamsen & guttaboys Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 denne dataen er ikke å bli klokk på men jeg prøver og fullføre setningen...... Håper at det blir bedre snart:) Og vil bare si til alle kvalme vordene mødre, håper dere finner det som lindrer kvalmen, og at jeg føler med dere:) klem fra
Bohema77 Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er en heldigris jeg! Var uggen fra befruktning til uke 8, så kom kvalmen på ettermiddagene uten oppkast og den er nå borte i uke 11... Kjenner selvsagt litt uggen noen ganger, men ikke "fyllesjuk-kvalm". Matlysten er ok, men noe spesiell. I går kveld åt jeg sjokolade is først og så 2 bløtkokte egg...
k@ra Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Den kom på 6+4! Var nesten som å slå på en bryter. Var helt fin før det. Håper det gir seg i uke 13-14 i hvertfall, det gjorde det sist. Er 10+2 nå. Har forresten lest her inne at noen blir tidligere kvalm ved hvert svangerskap (c: Håper det ikke gjelder for deg! Jeg ble akkurat samme tid som sist. Lykke til!
tudeluuu Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 forrige svangerskap var jeg kvalm fom uke 6 tom uke 14. Spydde ikke mer en en gang heldigvis, men det er ille nok og går rundt å være uggen og dårlig hele tiden. Denne gangen ble jeg kvalm i uke 7, men er ikke like ille som det jeg var sist. Takk og pris for det iom at jeg nå har en liten gutt å ta vare på samtidig! Håper det går over snart =)
Miraluca Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 slutten av uke 5 her, men kommer og går litt, finnes dårlige dager og gode dager er ikke kvalm hver dag.
Tropiskjuice Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 tror jeg har hatt ganske flaks der.. jeg er i uke 11 nå og har ikke vært kvalm eller spydd noe.. da er det jo fine sjanser for at jeg kanskje slipper helt unna med det =) har bare blitt litt kvalm når jeg har spist noe jeg virkelig har reager på som rå løk.. æsj =0) tenkte bare og si at det er jo ikke sikkert at du blir kvalm i det hele tatt da =0)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 Kvalmen kom engang i uke 6 ca. Kjenner at jeg begynner å bli mektig lei nå ja... Har kun kastet opp 2 ganger hittil, men jeg blir helt tappet av energi.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Første gang kom den 6+0 og varte 14 dager - denne gangen kom den 7+0 og varte 3 dager
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Kvalmen kom snikende fra 6+0 og har bare blitt verre. er 8+0 i dag Gleder meg til kvalmen avtar og jeg kan begynne å nyte svangerskapet skikkelig:)
Mamma_25 Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 kvalmen kom rundt i uke 6... er nå i uke 8 + 0... er sinnsykt kvalm... kaster opp hele veien.. men får bare opp magesyre eller hva det nå enn heter. er sykemeldt i 2 uker fremover nå... så får man se hvordan det går etter det!
surris Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er i 5 svangerskaps uke i dag å jeg har hatt kvalme i tre dager nå. men har ikke kastet opp før i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå