Gå til innhold

Hva skjedde med hu dama (?) som påsto at hu hadde 2 aborter på 1 måned?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forsvant hu bare eller kom det en 'bekreftelse' på at hu hadde mista først? Dumt at mange blir angasjert i en sånn historie som tydelig bare er jug. Jeg spurte jormora mi om det gikk an og hu sa at det gjør det ikke for det går ikke an å ta en så tidlig test etterpå og være sikker på at den er rikti før noen såfall har en abort igjen. Jeg syns det virka merkeli sjøl men sa ikke no i tilfelle det var sant. Folk gjør mye rart for litt opmerksomhet ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hørt noe mer..

 

Blir litt skuffa hvis det bare var tull, for jeg trodde på henne...

Syns ikke SA er noe å spøke med, har vært gjennom en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt to SA, og ble derfor ekstra forbanna da jeg innså at dette bare var tull og biologisk umulig. Det blir mye verre av at folk bare snakker sånne folk etter munnen og ikke gir utrykk for skepsis, har jeg erfart, for da fortsetter de bare oppskalerer de bare løgnene sine. Jeg husker at hun i et innlegg skrev at hun håpte at hun fremdeles var gravid, og på samme tid skrev i et annet at hun "måtte jo bli gravid først, da", så dette var nok dessverre bare oppspinn, ja.

 

Hilsen den Onde Anonyme som ba henne pent om å fokusere mer på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hun forsvant nok når hun ikke hadde flere igjen enn Erisa som trodde på henne ja...det er ei dame som skriver akkurat sånne innlegg på et annet nettsted for gravide så hun flytta vel bare når flere og flere lukta lunta ja...gærne folk asså... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at hun etterhvert virka litt ustabil, ja. Det var litt rart at nesten ingen av de faste gjengangerene her inne svarte på trådene hennes, men de skjønte vel tegninga litt fortere enn oss andre. Jeg føler meg teit for at jeg skrev at det var slemt at hun ene skrev at Solstrålen burde begynne å tenke på noe annet, så unnskyld for det du "Onde Anonyme". :-/ Jeg så at du skreiv inn over her. Det var nok kanskje vi andre som var dumme, ja...

 

Velger å være anonym, for det var jeg dessverre ikke sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne posten hadde jeg ikke lest..har bare vært her i litt over 1 uke nå.

 

Men logisk sett: Si du blir gravid,og mister. Du blør som en normal mens etterpå (nå har det da gått 6 dager ca) og gjennomsnittelig på dag 12 har man eggløsning. Tar jeg feil? Jeg bare tenker her.. la oss si hun ble gravid igjen da rundt dag 12-15.

 

Det er sant at Hcg hormonet gjør man lettere gravid etter å ha mistet.

 

Men tilbake til dagene,la oss si hun nå er gravid på dag 15. Dagen går og egget fester seg, hun kan faktisk rekke å mist 2 ganger på en mnd.

 

Bare filosofisk,men også riktige tall viser jo at det er mulig.

 

 

Nå leste ikke jeg det innlegget det er snakk om her,men jeg selv mener det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er veldig lite inne på dette forumet så jeg kjenner jo ikke til om vedkommende kanskje juger, men er enig med overnevnte over her på at det teknisk sett "kan" stemme. Dessverre!

 

Jeg opplevde nesten det samme selv i høst.

 

Mistet (MA) i uke 9. Ble gravid igjen med en gang, men mistet da i uke 5 (SA). Selv om dette for meg ble litt mer enn en måned så var det ikke så langt unna. Forøvrig ingen rekord å trakte etter! :-(

 

(Jeg vet også at testene ikke ble positiv av forrige svangerskap. Hadde negative grav.tester når jeg hadde el, samt at jeg også tok hcg-prøver på sykehuset som bekreftet dette. Jobber der selv)

 

Hilsen en som prøver igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "solstrålen" dere mener?

Tror dun har flere nick, er flere som heter "solstrålen" her.

"solstrålen og julemirakelet" og "solstrålen-mistet igjen", og jeg har sett begge disse har skrevet både her og på skravle på samme dager.

Noe rart er det jaffal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun hadde tvillinger? Hender jo at de som har blødninger tidlig i svangerskapet får beskjed om at de kan ha mistet en, men har en igjen. Hva da om man også mister nr to? Det kan jo fort skje iløpet av en måned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det samme dama som nå er gravid med femlinger? (yeah right!)

 

Kaller seg "to blå - fem hjerter", eller no sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har tenkt på at hun kanskje ikke føler for å være her inne nå som hun har mistet for andre gang da??? Skal ikke se bort fra at hun faktisk har tatt en liten bim-pause. De fleste hadde vel gjort det dersom de var i hennes situasjon skulle man tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er samme som "To blå - fem hjerter". Og flere andre nick jeg ikke husker i farten. Dukker opp flere sånne syke innlegg og det må jo være samma dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at "solstrålen og julemirakelet" forteller sannheten her inne. Bortsett fra at hun mista en av tvillingene sine så er det ingenting i det hele tatt som tyder på at hun juger. Den andre solstrålen derimot...Hun ville ha testet hcg på legevakta, skaffe seg privat UL-apparat og kom med massevis av andre rare innlegg, så der var det mye som skurra, ja. Jeg la også merke til det at hun skrev at hun fremdeles håpte hun var gravid, og nesten samtidig at hun måtte jo bli gravid først i en annet innlegg, og det var siste dråpen for min del. Jo mer 'trøst' og oppmerksomhet det kom- jo flere innlegg kom det. Ikke troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei solsrålen og julemirakelet her, jeg forteller sannheten, hvis noen er i tvil så kan dere gå inn på album siden min der har jeg lagt ut bilder fra UL jeg var på i går. 3D bilder, det er det eneste beviset jeg kan gi dere som tviler på meg. Jeg vet det var flere som kalte seg solstrålen, og noen blandet oss for vi begynte å blø på samme tid såvidt jeg husker. Hva som skyldes mine blødninger vet jeg ikke,men en teori legen kom med var at det hadde vært to. Jeg har også hatt en abort i februar (MA) ble gravid etter 1 mens og er fremdeles gravid tiltross for blødninger.

 

Om hun andre solstrålen fortalte sannheten vet jeg ikke,men jeg vet ivertfall at jeg gjør det. Er det fortsatt noen som tviler på meg så vet jeg ikke hvordan jeg skal få overbevist dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solstrålen&julemirakelet har jeg kontakt med,og henne er d ikke noe tull med....d er denne andre solstrålen et eller annet som skriver mye rare greier har sett d selv. men jeg går 100% god for solstrålen&julemirakelet vi har fulgt hverandre siden starten og hun er en super snuppis ;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si at eg syns dere er frekke som antyde at folk lyge.

Reagerte litt på de tidligere innleggene eg også...men der er så mye som kan skje..hadde aldri skreve slikt som flere av dere har gjordt.

I tillegg blande inn solstrålen og julemirakelet!..tenk vist det hadde vært en av dere andre som ble forvekslet.

Hvordan hadde dere følt det?????

Eg syns vi skal ha større respekt for hverandre...vi er alle fulle av hormoner og opplever det største som kan skje her i livet.

Kjekkere å være forståelsesfulle og dele gledene og sorgene underveis i svangerskapet.

 

Til solstrålen og julemirakelet!..prøv å ikke bry deg om de som er useriøse her inne.

Prøvde å se bildene du har lagt ut...men fant dem ikke...hvordan finne eg de?

Masse lykke til videre i svangerskapet.

Klem fra en lykkelig kommende tvillingmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye på det, vi ble forvekslet tidligere også. Jeg het tidligere solstrålen21.12.07 og solstrålen22.12.07,var litt usikker på termindato. Etter at jeg skjønte det kom til å gå bra tiltross for blødninger så skiftet jeg til solstrålen&julemirakelet for jeg synes det var ett mirakel at det gikk bra tiltross for blødninger.

 

Synes det er greit å få klart opp i mulige misforståelser. For dere som kanskje har vært her lenge, mistet men gravid på ny f.eks så het jeg før Nøtteliten, etter at jeg mistet så følte jeg for å skifte nick totalt i ett håp om at det hadde positiv innvirkning. Tror dere kan se bildene ved å klikke på nicket mitt så kommer det opp noe om album kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! tok negativ test ukes tid etter blødningen startet å den var negativ,så hadde en tidlig sa. har tatt en liten pause fra bim. titter innom bare av å til.

men er nok sant ja,jeg lyver ikke.mistet 15 mai,testet negativt 3 uker etter. 3 uker og 4 dager etter sa testet jeg positivt igjen(skulle i utdrikningslag,derfor testet så tidlig,aldri igjen). hadde sikkert tidlig el,har en syklus på 26 dager.å det var 4 uker og 4 dager mellom sa mine. tok mange positive tester,både på dagtid og ettermiddag,å med digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er nok mulig ja for det hendte med meg:) takk!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke tull!! man tuller ikke om sånt altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke dumme de som trodde på meg nei for det var faktisk sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet i 6. uke,ble gravid igjen og mistet i 5. uke. var 1 mnd og 1 dag imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri vært gravid med femlinger,hehe... det tror jeg ikke min lille kropp hadde klart,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for støtten vimsen 72:) jeg synes ikke det er noe gøy å bli kalt for løgner nei,bli faktisk lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...