Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Del Skrevet 2. juli 2007 Da har snuppa fått sin første 2 års jeksel og en til er på tur. De er visst ikke helt lett å få fram for hun klager over at hun har vondt i tennene stakkars :-( Det er lite trafikk på disse sidene nå om dagen, nesten ingen som skriver... Vi har tatt ferie og nyter det nydelige været :-) Suzanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 3. juli 2007 #2 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er lite trafikk her ja, de fleste nyter vel sommeren...jeg er fødeklar jeg:) 18 dager igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Del Skrevet 4. juli 2007 ikke så mye trafikk her inne for tiden nei...... kjipt at det skal være så vondt å få tenner, poden her har ikke begynt med 2års jeksler. men kommer vel snart!! selv har jeg fått meg jobb idag og det blir spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 7. juli 2007 #4 Del Skrevet 7. juli 2007 mathias får alle 4 samtidig..stakkars:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå