Gå til innhold

et lite spm til alle november-mammaer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært prosentvis/delvis (40-60 % variert litt ) sykemeldt siden etter påske pga stadige blødninger, har da hatt mye hjemmekontor siden jeg har lang reisevei til jobben. Er i dag blitt 100 % sykemeldt pga større blødninger nå enn tidligere i svangerskapet. Så nå er det fullstendig ro som er den foreskrevne medisinen. Er 21 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært sykmeldt i 3 uker nå pga. bekkenløsning. Tror ikke jeg kommer meg tilbake på jobb i dette svangerskapet. Frisøryrket er ikke det beste yrket nå i disse dager..

Skrevet

Jobber som vekter og går i vanlig turnus på senter, jobber som vanlig. Skal etterhvert få en litt roligere jobb, da jeg kan bli utsatt for diverse episoder. Har kun vært kvalm, men det er ingenting! Alt er topp her!!

Skrevet

Jeg har fått svangerskapspenger fra dag 1. Er ansatt på en kjemisk bedrift der ingen gravide får lov å jobbe. Blir mange og lange dager hjemme...

Skrevet

Jobber 100% i bhg, men har smått begynnt å få vondt i ryggen ellers er jg trøtt og sliten. Håper ik jeg blir sykmeldt enda, men nå skal jg snart ha 3 uker ferie og opplade meg på...

Skrevet

Jobber 100%, er i finfin form. Trenger ikke tilpasning heller, jobben er svært lite fysisk. Føler meg veldig heldig som har det slik :)

Skrevet

Jobber 100%..men nå kjenner jeg bekkenløsningen :o( Jobber som butikksjef i klesbutikk..der er 7,5 timer ståing og gåing hver dag. Håper jeg kan jobbe frem til permisjon da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...