Gå til innhold

et lite spm til alle november-mammaer:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har faktisk vært sykmeldt nesten hele tiden nå..

først grunnet kvalme, og jobben min vil ikke tilpasse noe for meg, så det blir vanskeli med 8 timers vakter med mye stress og ingen mulighet for å sitte..

jobber bare deltid, da..siden jeg egentlig er student! og har sommerferie :)

Jeg har nesten vært sykemeldt hele tiden siden jobben ikke tilrettelegger for meg, skal på møte med sjef, lege og arbeidstilsynet. Skikkelig kjipt for jeg taper feriepenger på det, men nå har jeg ferie ut juli, så håper jeg å jobbe snart. Skal kontakte Lo er organisert.

Har bekkenløsning og skal til fysioterapeut og basseng trening:o)

Annonse

Jobbet fult til 1.juni og har vært sykemeldt fult siden pga hendene.

Har fått ganske alvorlig tilfelle av carpal tunnel syndrom (nerver i klemme på håndleddene) Normalt order dette seg etter fødselen (noen mnd etter) men siden jeg er så hardt rammet skal jeg nå få operasjon.

Går å venter på dette, men pga ferieavvikling tar det tid :-((

Kommer ikke til å kunne jobbe før etter operasjonene (på begge hendene). Sliter fryktelig med nattesøvn pga smertene

Hei!

Jeg er fulltidsstudent og har jobbet en del ved siden av studiene frem til nå hvor jeg jobbet 12 dager i strekk (i barnehage og på bolig for utviklingshemmede) og samtidig vært plaga med vond rygg...var hos nettopp hos lege som rista på hodet og sykemeldte meg med en gang for jeg har visst bekkenløsning...ikke rart jeg har gått rundt og hatt vondt!

Annonse

Har vært sykemeldt siden påske,pga ekstrem kvalme. Det vil ikke gi seg helt,så vet ikke om jeg skal tilbake i jobb i det hele tatt. Utrolig kjedelig å ikke kunne gjøre no særlig på dagene,men det er ihvertfall bedre enn å måtte flytte inn på dassen!

Vært mye sykemeldt de siste mnd, men har jobbet litt 50% og litt 100%, jobber nå 70% og det passer meg veldig greit, er da 30% sykemeldt. Er dette fordi jeg er så trøtt og sliten og trenger mye søvn hehe. Er ikke bare bare¨å være gravid. Har tidligere i svangerskapet vært innlagt på sykehuset pga kvalme og besvimte mye. Heldigvis kvitt kvalmen nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...