Gå til innhold

Menssmerter+ små bødninger


Leirha

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 5+3uker idag, men har slitt med svært mye mensmurring helt siden eggløsning.

Nå di siste dagene har det gått over i lettere smerter og bitte små lette blødninger.

Kan ikke huske å ha hatt det sånn sist.

Noen andre som opplever det?

Jeg er så utrolig redd for å miste... :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen som opplever dette eller har opplevd dette? syns det er veldig slitsomt, og er veldig nervøs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg haddde en del murringer helt til bare for noen dager siden jeg er 6/3 i dag. Jeg har ikke noen erfaring med små blødninger. Krysser fingrene for deg.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg opplever det samme som deg.

er i 7.uke..for ett par dager siden startet mensenmyrringer, igår startet små blødninger.

Smertene i magen har nå gått over til ganske kraftige smerter.

 

Tenkte kanskje å ringe legen i løpet av dagen hvis det ikke gir seg.

Kanskje få en tidlig UL. ?

 

Har ikke hatt det sånn i mine to tidligere sv.skap.

 

uff...vi får bare håpe på det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler dere og ta kotakt med legen deres. i det minste bare for å snakke med ham/henne.

jeg har selv slike berømte mens murringer og det har jeg hatt siden jeg skulle ha hatt mensen. er i uke 9+0 i dag, har hatt noen dråper blod,men det er vist helt normalt i følge jordmor/lege.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også slitt med murringer som mange kaller det. føles som menssmerter, og er veldig ubehagelig. kommer og går hele tiden, skal til legen på fredag, men har hørt at det er helt normalt. er 5pluss 2uker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heffalompen og Hovedinnlegger.. ring lege og krev UL. Alltid best å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...