Gå til innhold

Hvor raskt kan man merke noe?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er i første pp og jeg er veldig innstilt på at dette kan ta tid. Vi har hatt sex hver dag de første 2 1/2 ukene og annenhver nå. Til helgen venter jeg tr. Men allerede etter noen dager kjente jeg noe som ligner menstruasjonssmerter eller murr i nederst i magen. Tror ikke det er "fantomsmerter" heller. Kan det ha noe med at jeg har sluttet på pillen å gjøre?? Noen som vet? Er det eventuelt mulig å kjenne noe så tidlig som i uke 1?

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

jeg hadde ømme bryster og litt murring i magen, nesten litt stikkende følelse ei uke før forventet mens, men jeg pleier ikke ha slike symptomer, pleier bare å ha litt vondt i magen før men, men på en helt annen måte.

Så du kan være gravid, men det er bare en test som kan vise det

lykke til

Akkurat sånn var det med meg også!!!

Så jeg tror du er gravid jeg jenta mi;)

Det ermye som skjer i kroppen din med hormoner o.l. kanskje litt kort lunte om dagen??? Der hadde du meg hvertfall;)

MEN, jeg mista etter 6 uker (snufs...) :(

Håper testen vister positiv! Anbefaler deg den digitale fra Clearblue. Den tar ikke feil. Men vent noen dager til da;)

Gi oss beskjed!!!

Klem

Annonse

Jeg har nå gått med delvis mensmurringer i snart en uke, spesielt i går og idag har jeg nokså vondt. Har IKM 4. eller 5. august, men kjennes ikke ut som menssmerter heller. Tok en test fredag som ble negativ med en gang. Hva er sjansene for at jeg allikevel kan være gravid? Synes dette er veldig rart, og ganske bekymret... :(

vennlig hilsen lille meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...