Gå til innhold

Hei, noen som skal sette inn i uke 28???

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp begynnt på fryseforsøk, tar tre ganger progynova per dag. og skal inn til ultralyd neste tirsdag, og hvis alt ser bra ut blir det vel da innnsetting på torsdag/fredag.

tjo hoi. det er jo snart det.

Har tatt en time med akkupunktur, og skal ha en til før innsetting, må prøve det meste, for å se om det kan hjelpe.

:)

Hadde vært gøy om noen andre også skulle inn denne uken.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9742911-hei-noen-som-skal-sette-inn-i-uke-28/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rm83!

Det ser ut tul at det blir uke 28 på meg også. Fryseforsøk, nr 9 i rekken totalt (3 uttak)

Går på Progynova jeg også, men de har økt dosen til 4 tabletter pr dag denne gangen.

Jeg er litt usikker på om jeg skal bruke akupunktør denne gangen, da jeg har gjort det de andre gangene, men jeg er jo fortsatt ikke gravid ;-/

Har vært hos fotsoneterapeut 3 ganger nå, men hun har ferie denne og neste uke, så hun kunne ikke love meg full effekt.

Tror det blir til at vi skal sette inn 2 egg.

Håper at det klaffer denne gangen, for dette er de siste eggene vi har på frys, og går det ikke velger vi å skifte klinikk (St.Olavs i dag) og jeg tror da vi går for Danmark og assisted hatching.

Men, nå skal vi ikke tenke på det! Her inne skal vi ha positive tanker mens vi holder på :-)

Håper flere melder seg med på Rugeklubb 28!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...