Gå til innhold

Tenker dere disse navnene er harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere at Theodor eller Andreas er harry? Jeg mener, tenker dere på en søt gutt eller en pøbel? Vi lurer litt på å kalle sønnen vår enten Theodor eller Andreas men vil ikke ha ett navn som "stempler" babyen før han har vokst opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er harry navn. Vi vurderer også Andreas hvis vi får en gutt noengang. Theodor synes jeg kanskje er litt "søtt". Synes det er vanskelig å se for meg en voksen Theodor....

Skrevet

Synes også Andreas er det fineste av de to. Theodor er jo litt mer spesielt - tenker mest på den søte bamsen som var på barnetv da jeg var liten. Men ingen av dem er harry, nei.

Skrevet

Andreas forbinder jeg med en søt og koselig gutt. Synes det er et skikkelig og tidløst navn. Theodor forbinder jeg med hunden til broren min... Tror ikke det blir oppfattet som harry.

Skrevet

Fine navn begge to. Andreas er et veldig stødig og godt navn. Theodor er også et koselig navn, men jeg ville gått for Andreas. Ingen av navnene er harry......:-)

Skrevet

andreas liker jeg kjempegodt...teodor blir for meg han lille gule bamsen til sjonkel rolf,og heller ikke så pent på en voksen mann synes jeg:o)

Skrevet

Ikke harry i det hele tatt, men jeg synes absolutt Theodor er finest! Andreas er greit nok, men litt oppbrukt synes jeg..

Skrevet

Andreas er en tidløs klassiker! Theodor er en bamse - du skal være veldig kjekk og flott for å kunne bære det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...