Gå til innhold

Ordinær UL overstått :-D

Maud

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på den ordinære ultralyden. Det var en flott opplevelse. Jeg gruet meg så veldig på forhånd, har nesten ikke sovet i natt og var selvfølgelig veldig kvalm. Var redd både for at babyen ikke skulle leve, har ennå ikke kjent bevegelser som jeg har vært helt sikker på at var bevegelser, og for at vi skulle se at det var noe galt med den lille der inne. Så var alt altså så bra. Morkaken ligger forover mot magen, altså har lite liv en naturlig forklaring. Den lille lå med ryggen til, så jordmoren så ikke hjertet ordentlig. Vi prøvde å dytte, jeg reiste meg, snudde meg over på siden og alt, men ikke snakk om at den lille ville snu seg. Derfor må vi tilbake på onsdag (bør rekke det før vi reiser på ferie på torsdag), men det er bare hyggelig med en titt til. Ellers var alt bra; storehjerne, lillehjerne, ryggrad, profil, armer, hender, mage, nyrer, urinblære, ben og føtter. Det er helt utrolig flott å se det lille mennesket der inne som strekker på bena og tar seg i ansiktet. Vi så dessuten at det var en liten jente, så nå blir det to gutter og en jente hos oss. En ekstra bonus, men en gutt ville vært like velkommen.

Jeg er så glad for at alt er bra :-D

Fortsetter under...

Så koselig da :-) Skjønner at du gruet deg, men så flott at du fikk bare positive svar. Og tenk så nydelig med en jente når du har 2 flotte gutter fra før - det blir vel litt stass det for alle :-) Tenker det blir en ordentlig liten prinsesse. Håper du nå kan senke skuldrene og slappe av i forvisning om at alt er i orden med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...