Gå til innhold

Da var testen positiv!


Ziggy 3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har jeg fått "beviset" på at jeg hører hjemme her. Testen var positiv. Med nr. fire! Så dette blir jo spennende. De tre andre var veldig planlagte, men denne kommer helt uventet. Fikk sjokk da det gikk opp for meg at jeg kanskje var gravid igjen, og testen nå i dag var egentlig bare en bekreftelse, så jeg begynner allerede å venne meg til tanken :-)

 

Fortalte gutta (på 5 og 8) det nå (jenta på 1+8 er for liten), og besteforeldre skal få vite det i dag/ morgen. Gutta ble veldig overraskede, spesielt eldstemann, men det gikk fra fortvilelse til glede på 2 minutter. Det blir nok værre med besteforeldrene... Men dere kommer nok til å høre mer fra meg etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ziggy!

Gratulerer og velkommen hit! Bra at sjokket raskt gikk over til glede hos dere! Lykke til med å fortelle det til besteforeldrene! Jeg håper det går bedre enn du tror!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Takk begge to! Ja, den ene bestemora tok det i alle fall fint (hun har 4 selv...), og hennes mor igjen (snart 90)tok det veldig rolig. Tror ikke hun skjønte det med at det blir slitsomt osv, så bare kosen :-) Da var det bare mine foreldre igjen. Det er de jeg gruer mest for å si det til, men det går nok bra når de bare får "summet" seg litt.

 

Det var nok litt tidlig å fortelle det til ungene, men jeg har aldri abortert, så da er vel ikke faren så stor nå heller. Dessuten skal vi være mye sammen de neste ukene, så da er det jo greit at de er klar over min "tilstand" så de skjønner hvorfor jeg kanskje ikke er så aktiv som ellers.

 

Tror dette går bra, jeg :-) Mannen min ble veldig stolt (etter en liten "tenkepause")!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da. Stor barneflokk på dere da:)

 

Gratulerer så masse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...