Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 - Simen - Julian - Lukas - Storm hva sier panelet?? takker så mye...
Castho Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Panelet sier: 1 plass: Storm (synes det er veldig stilig) 2 plass: Simen (litt nøytralt men fint) 3 plass: Lukas (fint men mye brukt på dyr så har litt den assosiasjonen. Har nok noe med at jeg ikke kjenner noen Lukas heller). 4 plass: Julian (jeg synes det er feminint navn jeg) Håper det hjelper med litt synsing =)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 vil bare si takk for dere som har svart så langt.. er kjempe snilt av dere... og håper selvsagt på enda flere innspill... viktig med et panel som dere... har jo full peil her på BIM :D thanx ;-P
Vannmann35 Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 - Simen - for nusselig - Julian - for feminint - Lukas - for poppis - Storm - da bør han ikke bli liten og spinkel - et vanskelig navn å bære...
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Lukas - fint! Simen - fint! Storm - liker ikke Julian - Helt grusomt feminint...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 hi hi. kjekt å lese hva dere syntes om navnene vi har tenkt på.. får mange tanker som jeg ikke har tenkt på .. er viktig å tenke igjennom navnet ettersom han faktisk skal ha det hele livet... hmmm men guuu det er såååå vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Holdt på å velge Storm til førstemann, men det ble noe annet. Hvis det blir gutt denne gangen, blir det helt nok Storm. Synes det er kjempefint.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Simen - litt kjedelig ) Julian - liker ikke Lukas - kjempefint! Storm - kult! Liker best: Lukas
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 1 - Simen 2 - Julian Lukas er fint, men kjedeliiiig....og Storm vil for meg alltid være en hest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå