Lillegull og spiren Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 sånn:) da har jeg laget en tråd til oss:) klem:)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 hei! ja du vil nok vite hva det er som gjorde at du ikke ble gravid i alle pp dine, når du blir det. Det jeg fikk opp var at når du får litt "hjelp" så vil du også bli gravid. Åsså leste jeg det andre innlegget ditt istad å da hadde du skrevet at du har begynt på pergo. Er mye mulig at det var det jeg så som "hjelpen" altså, for etter hva jeg får opp ser det ikke ut som det er lenge til du blir gravid. Syntes du er utrolig sterk jeg, merker det når jeg "ser på deg" at du har mye god energi rundt deg, å det at du ønsker ett barn så sterkt gjør at du heller ikke vil gi opp, å det er kjempe bra:-) Å tenke positivt hjelper veldig, tenk at nå som du er begynt på pergo er du på din nye pp1. Får også opp at kroppen din vil ha "nytte" av dette. For opp engang før oktober...i slutten av sommeren. Men jeg tør ikke si det sikkert for jeg har ikke spådd på lenge. Nå er det skikkelig sånn at jeg må konsentrere meg hardt og lenge for å se noe.. har hatt så mye å tenke på..derfor er jeg tilbake her å spår litt i håp om å få myknet "antennene" opp igjen, hehe:) Føler du at du "stresser" mye alene å bli gravid, at du prøver å legge til rette med pergo og alt mens kjæresten din ikke er like ivrig? Dere blir nok flotte foreldre:-o) hva har de andre spådamene her inne spådd deg ang graviditet da? klem fra *moi*
Lillegull og spiren Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 hei vennen:) ja jeg føler meg ganske sterk,og prøver hele tiden å ha mote oppe,men jeg må si at nå synes jeg det er på tide at jeg snart blir gravid..er så lei å få negative tester og at jeg hele tiden må inn i en ny pp:( men håpet er jo enda sterkere nå som jeg har begynt på pergotime:) så da får vi se hva kroppen vil:) ja det stemmer veldig godt dette med at samboeren ikkes tresser så mye med det..jeg tenker hele tiden på syklusen min og når jeg har el,men for han gjør det ingen ting om det tar tid..han er ikke så vant til barn,så jeg tror det skremmer han litt.. Vi er begge veldig stabile og tar ansvar for alt vi gjør..så jeg tror nok at vi blir gode foreldre og at han blir mere moden når jeg først blir gravid. er så livredd for at jeg ikke skal blir gravid..andre knipser omtrent i fingrene og der sitter denne lille..men ikke på alle:) kimby har fått opp juli/aug på meg,så derfor er jeg ekstra spent,,hun mente jeg ville få en posetiv test i slutten av juli begynnelsen av aug,og det stemmer jo bra med tanke på syklusen min,for jeg skal ha mensen i de dager..slutte av juli..så da er det bare å håpe:) MÅ si det er utrolig snilt av deg å bruke tiden din på meg og andre,,jeg er så utrolig inntresert i alt som har med sånne evner å gjøre,men jeg har ikke orket å se/spå på en stund..får liksom ikke inn noe,,jeg er på begynner stadiget,men jeg har hatt mye rett og jeg føler ting dagelig som skjer i løpe av dagen eller dager senere. spådde her inne endel før,men ikke så mye i det siste. håper du har mindre å tenke på at du klarer å slappe av..får opp en følese på at noe som er uoppklart?? kjenner du til det? får deg inn som et varmt og godt mennenske som det er lett å bli glad i synes det er så koslig at vi har litt kontakt:) stor klem:)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 hei igjen:) Jeg håper så inderlig for deg vennen at det snart klaffer.. ) Det blir utolig spennende å se om det klaffer med pergo! Jeg tror nok kjæresten din vil få øynene litt "opp" når du blir gravid.. tror ikke det har gått opp for han at han skal bli pappa i nærmeste fremtid.. den tanken er ganske fjern for han, å det kan ha noe med at han ikke er vant med barn osv! han vil nok glede seg enormt over den lille når den tid kommer:o) Men kjære deg, lov meg at du ikke tenker at du ikke kommer til å bli gravid!! For det gjør du! du har prøvd ett år å det er ganske normalt det altså! Blir spennende å se nå da om kimby har rett, det håper jeg altså! ;-) det går litt i bølger det der med spåing fordi han man mye å tenke på eller er opptatt med sitt overser man lett det man får inn osv å når man ikke spår ofte blir man litt sånn satt ut av hele greia :-s men det ligger der å det kan man ta opp igjen anytime:) syns oxo det er kjempehyggelig å ha kontakt med deg altså! hmm ja..hehe..du får opp at noe er uoppklart..kan si at det er det..er flere ting..men det er sånne småting som ikke plager meg eller noe..er ting jeg ikke får gjort pga at tida ikke strekker til..men er en ting som er større å som har vært i tankene til meg og kjæresten i det siste.. å det var at jeg har trodd en stund at jeg var gravid igjen..har vært sååå kvalm og tatt 6 tester som har vært negative og svakt poitive..den siste jeg tok var en suupersvak strek,,men vet ikke jeg..ser du noe der?? nå gråter lille vennen her..må gå skriver senere igjen.. klem klem:)
Lillegull og spiren Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 hei igjen:) ja skal love deg at jeg ikke tenker på at jeg ikke blir gravid:) jeg skal bli gravid:) he.he ang dette med barn på dere..jeg får opp en mulig graviditet,,men er ikke sikker,,,får frem at det ligger et svangerskap i luften,men om det er nå eller snart er jeg ikke helt sikker på..får frem 2 tette barn på deg. får også frem noe med fargen rød...får opp den fargen flere ganger. får også inn noe med hus,flytting,oppussing eller noe? får også inn at noen som er trist eller litt sliten? når jeg ser ting,så får jeg som regel opp stikkord...så det er ikke alltid det sier meg så mye,men etter vært når jeg skjønner hva jeg "ser" så får jeg inn flere ting.he.he rare greier det der:) er såpass ny at jeg kansje ikke helt vet hvordan jeg skal komme videre med dette å føle/se. Hva tenker du rundt om at du kansje er gravid igjen da?har dere lyst på flere barn? du er i alle fall heldig som har ei litta prinsesse:) jeg lurer litt på om du kan se hvor mange barn jeg vil få,og skjønn? ser du hva det første skjønnet blir? og om du får opp tvillinger på meg? jeg har så på følesen at jeg kommer til å få tvillinger en gang. jeg har tvillingsøstre so er 11 mnd yngre en meg,så det er jo tvillinger i slekta..blir spennende. hva var den mailen du hadde før,har så mange mail her,så jeg tenkte å slette noen.men husker ikke hva din var..he.he
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 cccJa men det er bra:o) -tenke positivt er viktig! Okei,jeg har å på følelsen av at jeg vil komme til å få to tette..men to år mellom dem er også tett så det trenger jo ikke være nå Jeg kunne godt tenke meg å venta litt... ville jo ikke gå igang på ny etter så mange mnd gravid å kvalme å alt :-/ Er så innmari mye jobb med baby så ja jeg ville nok venta litt om jeg fikk velge, men er jeg gravid nå er jeg jo selvfølgelig utrolig takknemlig og glad for ett nytt barn:) Men jeg tror mer på det at jeg ikke er det nå. Hm..ang fargen rød kommer jeg ikke på hva de kan være altså..mulig det dukker opp noe i den forbindelse:) Vi har akkurat flytta, å i forige uke var jeg helt på felgen, er fortsatt sliten å det har gått utover humøret mitt så ja der hadde du veldig rett:) Det som jeg får opp på deg er 4 barn i alt. To av de ser jeg som tette åsså de to neste med noen år i mellom. Er litt usikker på om du vil få tvillinger, det er litt vanskelig for meg å se nå.. men jeg ser iallefall at de to første er av samme kjønn... Får opp 3 jenter og en gutt, men er ikke heeelt sikker på det altså men ser den første du får som jente jeg:) Ønsker du deg tvillinger? Er større sjangse for deg som det i familien din, ja:o) Når har du ikm denne mnd? Du er inne i en spennende periode nå, husker da jeg var gravid så kjøpte jeg bøker og leste altmulig om barnet fra uke til uke, det var helt fantastisk å ha et lite liv inni seg å når hun kom ut var det som en drøm! Gled deg:o) Bruker ikke den gamle mailen min mere jeg altså!men det står firefly_medium, det var den jeg hadde:) Men du..kan du prøve å se hva det er med jenta mi når det gjelder amming, har egentlig være mye slit for oss begge siden fødselen men jeg har ikke gitt opp..ser du noe om dette, hva som gjør at ting er som det er? sliter meg helt ut på det der men jeg skal nå ikke gi jenta mi opp! ) Klem til deg fra meg:)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Men jeg syntes du er treffsikker, å jeg er sikker på at bare du er flink til å bruke evnene dine så får du inn masse etterhvert! Er det jeg prøver på nå.. å ikke glemme alt helt, vil jo gjerne kunne spå for jeg ser det som en gave:) Jeg får opp noen ikke er helt fonøyd med det som er nå, at det er noe som er masete eller plager en. noe man vil få gjort noe med som er litt irriterende..hmm...åsså får jeg opp at det er noen som ikke føler seg forstått.. Det kommmer ut av ingensteder, klarer du å plassere det?? klem klem
Lillegull og spiren Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 hei... takk for langt brev:) har det litt ravelt nå,men bare et kort svar.. det du sjrev om amming..jeg fikk med en gang opp smerter i nakken,,suger hun dårlig og er styrete ved brystet? jeg føler det ligger en låsning i nakken hennes,,ikke alvorlig,men nok til at hun burde tas med for å få evt beandling hos en kiroprakter som kan med babyer..tror noe av problemet kan ligge der..men er jo ikke helt sikker. håper det ordnser seg med amminga da:) skriver mere snere vennen:)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 åh? huff.. ja hun er styrete..skal ha kontroll på en måte, er vanskelig å forklare men hun skal liksom ha puppen der hun vil ha den å hvis ikke blir hun kjeeeempesur! opplever henne som veldig aggresiv når hun spiser noen ganger å hun vifter med armene å er ganske urolig og hun slipper brystet også ofte under måltidet, snur hodet fra meg og kommer tilbake å tar tak..etter et par ganger virker det som om at det er noe som plager henne å hun blir grinete å det gjør at hun svelger luft.. det igjen gjør at jeg må amme henne ganske ofte siden hun ikke spser seg mett under måltidene.. blir jo litt små oppgitt.. men har hatt veldig på følelsen av at noe er galt,men klarer ikke se korrekt hva det er.. hva skal jeg si til kiropraktoren (jeg går til en pga ryggen min) når jeg kommer til med gullet? hmm hmm:) hehe.. men må jo få orden på dette om det er noe med nakken da. klarer du å se om det er fra fødselen/medfødt eller om det er kommer av noe annet? har jo være sånn siden hun var helt nyfødt... men det hender faktisk at hun kan spise ett helt fullt og godt måltid men da må hun nettopp ha sovet. bare skriv når det passer du;) klem til deg
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 en ting jeg glemte..kan du se om hvorfor jeg er så kvalm? klemzzzz
Lillegull og spiren Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 hei:) dette med kvamlen,så føler jeg faktisk en graviditet på deg,men jeg får også opp mensen,så om det er mensen som kommer eller at det er en liten spire der inne får jeg ikke opp:( når skal du ha ikm da? Jeg får opp at dette har kommet mens hun har ligget i magen,eller under fødselen..du tar henne bare med å sier at du vil at han skal undersøke henne og at han sjekker nakke og rygg og om han evt finner noen låsninger/ vridninger. og si at hun styrer veldig ved brystet. klem:)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 hei! rart det der altså at jeg er kvalm.. men mener nå ganske sikkert at jeg ikke er gravid, men hvem vet!-undere har skjedd på denne jord før:) jeg har ikke fårr tilbake mensen etter fødsel enda, å det er jo det som er litt skummelt, for da vet jeg ikke om jeg har hatt en el enellerannen gang..men kan jo ikke ha hatt det om jeg ikke er gravid. hehe.. ok skal sjekke ut det med nakken til vesla her.) når hadde du ikm igjen? fikk du noe av det jeg skrev over til å stemme? men spør meg bare om de er noe:o) Stor klem fra meg:-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 står jo over her, din ikm altså!hehe.. *blinde meg* koz koz
Lillegull og spiren Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. juli 2007 hmmm...prøver å tenke på det du fikk opp... kan det være meg at jeg ikke er fornøyd siden jeg ikke blir gravid og at jeg synes det er slitsomt/masete med å begynne på pergo og tenke på å ha sex til riktig tid osv?? du fikk også inn at noen ikke føler seg forstått..kan jo være meg det også,for samboer tar det bare som det kommer og vi snakker ikke så mye om dette med barn,for det vil han ikke..så jeg føler at jeg har så mye inni meg som jeg ikke får ut og jeg tenker hele tiden at han ikke skjønner hva jeg mener og hvordan jeg egentlig har det oppi dette.. ikke lett å si om det kan være det assa,men kan jo være det:) får du opp noe om jobb på meg? jeg fikk fagbrevet i mai og nå er jeg bare ringevikar,,håper jo på fast jobb,men pga ryggen min må jeg være nøye med å velge en jobb som passer meg..ser du noe om jobbtilbud eller når jeg får en jobb?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #15 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er ikke sikker på om det er det jeg får opp om det er ang graviditeten eller noe..men fikk opp det sånn med engang da! har du prøvd å snakke med kjæresten din om hvordan du har det? Når jeg ser på dere får jeg opp at det kan komem til å bli enklere for det oppi alt dette om du forsøker å dele tankene og følelsene dine om det å få barn osv.. Gratulerer med fagbrev da, det er jo flott! ) Ang jobb på deg får jeg opp at de vil være tilbud om jobb eller ønske om en spesifikk jobb rundt oktober mnd.. Ser ut som at etter nyttår engang vil du være i fast jobb å føle at ting går greit rundt jobben og med tanke på ryggen i den forbindelse. Har du en jobb i tankene som du kunen tenke deg men som du ikke har søkt på eller blitt spurt om? Skjønner at det er litt frustrerende altså når kjæresten din står litt på sidelinja når det gjelder å bli gravid osv. Håper at ting ordner seg, får frem at når du blir gravid vil han endre holdningen sin til alt dette..det tra nok bare litt tid før han blir vant med tanken..som vi har sagt før..kan nesten virke som han tviler litt at han ikke helt selv vet om han vil ha barn enda. Prøv å snakk litt sammen, tror det kan løse mye altså! ser du noe på meg ang utdanning og hvilken veg jeg blir å gå eller hva som helst du får frem... jeg vet ikke hva jeg vil bli..å ikke vet jeg hva jeg skal gjøre etter nyttår når mammapermen er over:-/ håper du har like deilig vær som vi har her:) endelig sol og varme! ha en kjempefin kveld da! klem klem!!
Lillegull og spiren Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2007 hei:) ja vi har snakka så mye om det at han er dritt lei å snakke om det..he.he han tar det mere som det kommer for å si det sånn..før var han ikke klar i det hele tatt og var kjempe nøye med å beskytte oss,,men det slutta vi med for 1 år siden,så det er på en måte han sin måte å si at han er klar..i alle fall mere en han var før..he.he jeg tror nok at mye blir lettere den dagen jeg faktisk blir gravid,for nå er det så mye om og dersom atte,så man blir så sliten av det. jeg vet ikke helt hva jeg vil jobbe med,men det blir nok noe innen helsevesenet..kunne godt tenkt meg å jobbe på sykehus med barn,men vi får se..jeg er utdannet aktivitør. ang deg så får jeg opp at du burde tenke deg om 2 ganger før du hopper inn i noe nytt ang jobb..jeg får frem en usikkerhet og at du blir dratt i flere retninger.. får også fram ulike type hobby aktiviteter..sier det deg noe? liker du kunst,kultur,være kreativ eller har god fantasi for slike ting???får det opp flere ganger her..he.he men om det har noe med deg eller om det har noe med jobb er jeg ikke sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå