Gå til innhold

noen som fikk først helt negativ test, etter ikm???


skimre

Anbefalte innlegg

hei jenter...

 

sitter her og er rimelig forvirra...

har hatt regelmessig mens alltid, kan nesten stille klokka etter den gale tanta!!! ;o) men hu skulle vært her på torsdag, og jeg har ikke sett snurten av henne!!!???

 

testet negativt i dag, men har vært småkvalm siden flere dager før IKM...

 

er nå 4 dager over IKM er det noen som har testet neg først så pos etterhvert??? skjønner ingen ting jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag hadde ikm på fredag.. testet negativt på lørdag, svak positiv på søndag og sterk positiv i dag=)

Men vet om flere som ikke har fått positiv test før opptil 14 dager etter att mensen skulle vært der...

Prøv igjen om noen dager=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 12 dager over ikm, men denne gangen fikk jeg positivt 2 dager over ikm og det var først da jeg testet denne gangen. Måneden før fikk jeg svakt positivt 3 dager før ikm, men det var en kjemisk graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk beama! ;o) om ikke du har ei lita ei som er født i begynnelsen av 2006, mener å huske deg fra småtroll... har ei født i mars selv:o)

 

*smøre meg med tolmodighet* -jeg da! flere som måtte vente litt på posetiv test? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg et svakt kryss med CB to dager etter IKM, men testet negativt hos legen 5 eller 6 dager etter IKM. Såvidt jeg husker hadde jeg ikke positiv test hos legen før ca. 1,5 uke etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...