bollemie Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har kjøpt disse i hvitt. Fikk tips her innefra om å vaske dukene og tørke dem i tørketrommel før jeg bruker dem, slik at ikke folk får hvitt støv fra dukene på klærne og hvit støv på sorte dresser. Men: Jeg har nettopp vasket 3 duker og hatt dem i tørketrommelen. Støvbeholderen fylte seg helt opp med hvitt støv. Det virvler av støv på vaskerommet. Hvor mange ganger må man tørke dem for at di skal slutte å støve? Gjorde jeg det bare verre ved å ta dem i tørketrommelen? Noen som har peiling?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Åhh.. *hat hat hat* Hadde de i dåpen, og aldri mer skal jeg ha sånn duk! Lånte dem av noen, som hadde brukt den et par ganger tidligere.. Mamma vaska dem for meg, og ho hadde masse hvitt "støv" i vaskemaskina flere vask senere!!
Dailis Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Mente de ikek skulle være i tørketrommel. utallige vask her har ikke hjulpet, desverre. Men de hvite er mye verre. De i andre farger støver ikke like mye.
bollemie Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Forresten er det nervøs velur duker....Skrev feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå