Lillegull og spiren Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 hei:) skrev til deg for en stund siden,har sett etter deg,men lenge siden jeg har sett deg nå. alt bra med deg? jeg lurer på når du får opp at jeg får en spire i magen? hadde blitt utrolig glad om du vil se på meg:) jeg er født 08.04.84. mvh baas:)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hei!! klart jeg huske deg! håpet du ville dukke opp her inne! Vi skrev jo på e-post og alt da jeg var gravid. Men så flyttet jeg og har ikke hatt internet siden da, ble dårlig osv så jeg beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men nå er jeg her! Alt er bra med meg, fikk ei jente som du spådde meg i slutten av februar, litt over 2 uker før termin:) ser du er på 12pp nå, kjenner at du er litt oppgitt nå..Vet du, jeg får opp at du kommer til å bli gravid, å når du blir det vet du også hvorfor du ikke ble det da du prøvde. men det er så lenge sida jeg har spådd men skal prøve å se på deg. får ikke opp noen mnd akurat nå, for jeg føler det ligger noe annet foran (ikke alvorlig) jeg må ha deg litt i tankene tror jeg fordi jeg klarer ikke gi noe godt svar til deg nå, å jeg husker hvordan du og kjæresten din så ut så jeg skal tenke på dere i ettermiddag, så kan jeg se hva jeg får opp, åsså lager jeg en tråd til deg her inne. bruker ikke mailen min mer, det ble jo proppfull av mail å det gikk ikke ann å finne fram i kaoset der inne. så jeg må bare skrive her inne jeg:) Håper at alt er kjempe bra med deg, å du er jo sterk som ikke gir opp håpet på en liten en. klem fra *meg*
Lillegull og spiren Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 ååååå så utrolih koselig at du svarte meg:) ja jeg er nå kommet inn i min 12 pp,så er ikke så veldig glad for det. men for noen dager siden begynte jeg på pergotime tabletter,så da får vi se om det blir en liten spire denne mnd:) jeg gleder meg sååå mye til å bli mamma,bare synd vente tiden er såååå lang:( har hatt en følese på det du sier at jeg kommer til å skjønne hvorfor jeg ikke har blitt gravid,men jeg finner ikke ut hva,,, men nå har jeg begynt på pergotime,begynner å trene til uken,passer på kosthold osv..er ikke mye overvektig,men kan godt ta av noen kg. ja håper du kan ha meg i tankene,og er det noe du lurer på eller at du kommer på noe,er det bare å roooope ut:) skal jeg lage en tråd til oss? kaller den ¤ firefly og baas tråd¤ ååååå så koselig å se deg her inne igjen assa...har tenkt på deg flere ganger:) Gratulerer såå masse med den lille prinsessa di da:) så utrolig heldig du er:) håper jeg kommer etter snart:) stooor klem:) du kan jo svare på den andre tråden jeg lager nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå