Gå til innhold

Firefly, vil du se på meg og? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ble gravid i slutten av Desember-06, det ble så påvist at embryoet hadde sluttet å utvikle seg i starten av befruktningen (Blighted ovum). Deretter hadde jeg en uskrapning, og har ikke prøvd særlig aktivt for å bli gravid etter det. Nå har derimot lysten på å prøve kommet tilbake..men jeg er jo så redd for at det skal gå galt igjen!! Så, kan dere se om det vil gå bra neste gang jeg blir gravid, og om det evt blir lenge til det klaffer?? :) (Da jeg ble gravid sist, klaffet det veldig raskt) Kan du også se hva slags kjønn det evt blir?? :) Er nå på dag 12 i syklusen..og har vel el om ca 2 dager..!! Vil jeg få en pos. test i juli?? :)Jeg er født 7.9.84.

På forhånd tusen takk for svar:)

Klem fra en litt bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp at du ikke trenger å prøve så veldig lenge før du blir gravid.. :)

ser en liten gutt på deg.

men prøv i veg, jeg vil nok se at det klaffer for dere om ikke lenge men om de blir denne mnd tør jeg ikke si. som sagt er det lenge sida jeg har spådd å jeg har hatt så mye å tenke på å alt med babyen her at jeg ikke tør å si noe om jeg ikke er litt mer sikker!

men får frem at ting vil gå fint nå så jeg tror nok snart det er din tur!

Lykke til!

klem

Skrevet

Tusen takk, du er den 3 som spår gutt:) Ser du noe om hvor mange barn jeg vil få totalt, og hvilket kjønn? :)

Skrevet

jeg får opp to gutter på deg først å at du vil få ei jente etter noen år. :)

De to guttene ser jeg ikke som tvillinger altså:)

Skrevet

Okay:) Tusen takk for at du tok tid til å se på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...