Gå til innhold

Liten bloedning og mindre symptomer - normalt?


MamaMia76

Anbefalte innlegg

Er ca 8 uker paa vei. Hadde en liten minibloedning her om dagen. Litt friskt blod med litt slim. Siden da har jeg vaert litt redd for at det har skjedd noe med spiren min.

 

Var paa UL to dager foer, og da saa alt veldig bra ut. Legen mente det var ekstremt liten sjanse for at det skulle bli SA.

 

Var veldig plaget med kvalme (doegnet rundt) foer dette skjedde. Ogsaa tretthet og humoersvingninger. Kvalmen er maa plutselig helt borte.

 

Har hatt et liten bloedning foer etter samleie, men det gjorde meg ikke noe bekymret. Har ofte hatt det slik foer jeg ble gravid. Den var ogsaa annerledes - bare litt brun utflod liksom.

 

Fikk reisesyktabletter mot kvalmen av legen, og har ogsaa drukket en del ingefaerte. Dette merket jeg hjalp bra - ogsaa foer jeg bloedde.

 

Jeg er paa ferie i utlandert, saa jeg ligger mest og hviler meg paa strandaa hele dagen. Det blir ogsaa mye mer soevn enn ellers.

 

Kan det vare at alt er normalt, og at symptomene mest har forsvunnet fordi jeg faar masse hvile? Legen sa det var normalt med bloedninger under svansgerskapet.

 

Dessverre er jeg naa meget bekymret uansett. Vanskelig at det er 2 uker til jeg kommer til lege...

 

Noen som har noen svar? Noen andre som har opplevd at kvalmebn gir seg enda alt er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør kontakte lege og be om ny ultralyd for å slippe å uroe deg. Har opplevd det samme selv et par ganger og det var klart lurt å snakke med legen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...