Gå til innhold

NÅ HAR JEG VÆRT PÅ UL PÅ RIKS`N (samme som 2 trimester)

Anbefalte innlegg

Og der gikk alt strålende bra!

Sjansen for down`s etter blodprøver var 1:1000 (ett eller annet) og de er bra! Siden jeg har epilepsi så har jeg større sjanse for ryggmargsbrokk,men det var ikke antydning til det! jeg trengte ikke flere kontroller på riks`n nå. Ble også flyttet frem fra 22.12.07 (min egen beregning) til 15.12.07. Viste EL testene rett så ble jeg gravid før den ble positiv,men,men.

Nå skal jeg endelig slappe av etter måneder med bekymring for MA,truende abort (blødningene),down`s og ryggmargsbrokk og det skal bli himmelriket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk til alle dere jentene her inne på BIM for all støtte og oppmuntring!!!! hva skulle jeg ha gjort uten dere????????????

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem fra Solstrålen som stråler skikkelig i dag.

Fortsetter under...

såååå moro.deilig at du kan slappe av nå,d fortjener du;) så moro med bilder da,da blir d litt mer virkelig liksom,følte jeg med min første ihvertfall......shoppet du noe da????

Annonse

Så godt å lese.

Nå må du bare nyte resten av svangerskapet og bare kose deg med den voksende magen. Foreløpigt ligger me nesten likt - men selv tror eg at eg blir satt frem til rundt juleaften. Men skal bli godt og få unnagjort UL og få en fastsettelse på termin en gang for alle.

Me skal jo på UL samme dag nå den 13 juli... bare 10 dager igjen. ;)

jeg fikk flyttet den frem til neste onsdag i stedet for at sambo skulle få være med,så 7 dager i morgen til vi vet hva det blir. Skal bli spennende å høre hva hun sier om termindato,den kan vek ikke forandre seg så mye på litt over 1 uke? har foreløpig 15.12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...