Gå til innhold

Dere fra Oslo, hvor langt er det fra Oslo S til Tollbugaten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta toget til oslo fra Bergen og bo på hotell i Tollbugaten.

Og hvor langt er det fra Tollbugaten til Lysaker? Hva ville det kostet ca med taxi fra tollbugaten til lysaker?

Takker for svar :)

Skrevet

oslo s til tollbugata : ca 5-8 min å gå.

tollbugaten til lysaker : ca 15 min med bil. koster sikkert 200,- eller noe (kommer an på tidspunkt på dagen, helg osv....)

mye greiere og billigere å ta toget fra oslo s til lysaker :)

Skrevet

Ah, skjønner. Men problemet er at jeg har time kl 08 i lysaker. så tenkte jeg skulle la være å stresse med tog. er ikke litt kjent i oslo. vi er to stk. men heldigvis ikke langt å gå fra oslo s til tollbugata da ;)

Skrevet

Ikke for å skremme deg eller noe, men du vet at du skal bo midt i horestrøket...?

Skrevet

OI, NEI det visste jeg ikke.. huff da :( er det et dårlig strøk? eneste som godtok hund...

Skrevet

ja det er et sikkelig Horestrøk ... jeg og mannen min skulle ligge på Hotell i Oslo i Tollbugata.. men pakka og reiste ganske kjapt da vi så alle horene både ute og inne på hotellet .... !

Skrevet

Dere overlever sikkert. Men det er et skikkelig dårlig strøk ja. Jeg hadde ikke trivdes med å bo der, men ser problemet med hund - er vel ikke lett å finne steder som godtar det kanskje. Jeg kan desverre ikke anbefale noe annet som jeg vet akspeterer hund.

Skrevet

Skal du bo på centrum pensjonat????

Mannen var i oslo for en mnd siden og han bodde der. Det ligger i tollbugata....han syns det var greit, men han blei oppsøkt av en hore da han var ute å gikk....

Skrevet

Nei, ikke pensjonat. er hotell. Comfort hotel Børsparken...

Blir spennende å se da.. kommer nok ikke til å være så mye ute på kvelden uansett.. uff

Skrevet

hehe, heldigvis får jo ikke jenter så mye oppmerksomhet fra de prostituerte da :) men uansett så er det greit å være klar over hva slags strøk det er ja!

Skrevet

hehe skjønner. skal ha med min bror på 16 år så kan jo bli spennende ;)

Skrevet

Noen som har vært på det hotellet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...