Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Er det noen som har erfaring fra det å ha sex med 2 menn samtidig? Hvordan var dette? Er litt nysgjerrig, men lurer fælt på hvordan det vil bli og føles...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Det var en ny vri. jeg trudde de fleste menn ville ha to jenter samtidig. Det blir sikkert deilig for deg da..
Potetstappe Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Jeg og eksen min hadde trekant med en felles kamerat 3 - 4 ganger. Helt fantastisk spør du meg! Med mindre gutta er bi, så er de begge ute etter å gi deg alt de kan! Helt nydelig, gutta er jo opptatt av deg og at du skal ha det godt. Min erfaring er at jeg trengte ikke å gjøre en dritt, bare lå å nøt det hele rett og slett! Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Vi har hatt 4 kant, altså med et annet par.......Fantastisk..Det var ikke planlagt og det var i fylla utpå natta............Jeg og henne var litt småkåt på hverandre hele kvelden egentlig....... De skulle overnatte, og da vi holdt på å stelle oss sa jeg og henne kom da gutter......... Da lå vi der og de kom.. Jeg og henne slikka hverandre nedentil.....utrolig deilig å slikke ei jente!!!! lukta,leppene der nede,mykheten..mmmmmmm..... Og vi koste,maserte og slikka brystene til hverandre. Guttene koste med oss, og vi hadde samleie med hverandres partner. Etterpå gikk jeg og han andre gutten på badet. Vi lå sammen på gulvet..Fantastisk og deilig. Mannen min og den andre jenta hadde samleie i sengen.....Vi visste alle at dette skjedde men det var vel greit å gjøre dette litt diskre. Etterpå ble vi litt tøffere og vi sugde vår ikke mann.......og rei de litt etterpå......... Må bare oppleves!!! Veldig deilig......
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Dette hørtes jo ganske heftig ut!! For meg vil nok noe sånt bare forbli med fantasien. Jeg fantaserer ofte om å ha trekant med mannen min og ei jente til, og at mannen min har sex med henne mens jeg ser på. Men jeg vet sant og si ikke hvordan jeg/ vi hadde taklet det i virkeligheten, og hvordan forholdet vårt ville blitt etterpå. Derfor tror jeg det forblir med fantasien for min del. Men for all del - jeg synes det er veldig deilig å lese om andres erfaringer på dette området:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville ikke taklet det. Jeg ville blitt sjalu.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Deilig! Det er skummelt, men samtidig ganske så pirrende å tenke på å bli knullet av to menn samtidig. Får masse skitne tenker i hodet mitt...jeg som ellers har levd et nokså anstendig liv...hehe, litt deilig med spenningen. Lurer litt på hvordan de vil "bruke meg" når de skal ha sex med meg? Lurer på hvordan det vil føles etterpå for min samboer når han har sett at en annen mann knuller meg. Min samboer har gitt meg noen hint om hva han kunne tenke seg å gjøre faktisk. Han vil at jeg skal sitte på kne og suge begge to samtidig. Han vil også at kameraten skal knulle meg bakfra mens jeg suger min samboer. Han hadde også en drøm og å ha meg med på en "sandwich" hvor jeg blir tatt vaginalt og analt. Til slutt ville han at begge skulle komme i ansiktet mitt...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har hatt onenightstand med 2 menn på en gang! Det var råsexy og jeg glemmer det aldri! Jeg havnet i senga med han ene, og det var ikke i mine tanker at kompisen kunnen finne på å komme inn! Da vi var godt igang kom han jumpende opp i senga, men stor stiv pikk og ville være med. Han her var mer frempå, så da han kastet seg over meg ble det hett :-) Jeg sliter med å skrive detaljene, men det var en helt spesiell sexy opplevelse, og jeg tenker ofte på det. Jeg var bare en sjenert teenager, mens disse var voksne MENN! Det jeg husker best var at det var så deilig å ha en pikk i munnen mens jeg ble gjennompult av den andre. Det var deilig å se at de nærmest sloss om å komme til! Jeg fikk orgasme på orgasme, og det holdt aldri opp med å kile i fitta... -nå kiler det igjen..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 jeg hadde heller ikka taklet det, fantasi er fantasi... Sambo kunne heller aldri tenkt seg 3 kant.. kanskje i hode men aldri i virkeligheten. Jeg hadde blitt sjalu... Vi trenger ikke andre fordi vi har UTMERKET sex hver dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå