Xa Xi Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei Jeg er i ferd med å innlede et forhold til en afrikansk mann. Vi har ikke hatt sex ennå, men jeg har befølt han nedentil og kjent at han er meget meget stor ... Jeg har hatt mange sexpartnere, men ikke så mange med virkelig store peniser. Er det noen av dere som har ligget med noen med virkelig stor penis? Hvordan er dette? Er det smertefullt?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Rompesex? .siden du er "male nurse"?? Jeg (jente) har hatt sex med en stor penis, men ikke i rompehullet. Uansett - synes faktisk den var for stor og ikke noe jeg nøt... Men andre igjen sier jo - jo større jo bedre! Start forsiktig! En brun en er jo fantastisk å se på da! Og suge på
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hvis du er helt tent på forhånd og HELT DER så tror jeg ikke det skulle bli problematisk. Da er det sikkert bare deilig og at du vil ha mer.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 hvem spør du egentig? Du er jo mann og retter vel spøsmålet til den gruppen...? Vi jenter kan jo ikke gi deg de svara som du ønsker for det er stor forskjell på sex med det motsatte kjønn....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hei. Jeg var sammen med en før jeg traff mannen min som hadde stor penis,største jeg har vært borti iallefall.. Han måtte mange ganger ta det litt med ro de første "jokkene" men i helvete så godt det var etterpå..Ville ikke at han skulle hatt større forde,hadde nokk ikke vært godt.Hvis jeg tenker på andre enn mannen min er det han,for det var sinnsykt godt,kune godt tatt han her å nå hadde det vært lov.Litt sant i at størrelsen har ganske mye å bety synes jeg ihvertfal:) Var ikke godt når han tok meg vaginalt,da syntes jeg den var forstor(har ikke prøvd med andre,så har ikke noen å sammenlikne med)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Størrelsen har noe å si. Min erfaring er at skulle jeg ha valgt mellom en deilig eksker med penis med stor diameter og en deilig elsker med liten diameter, så ville valget definitivt ha valgt på han med stor diameter. Men stor diameter alene er som antydet ingen garanti for at det blir godt. Dersom du med stor mener lang, så har jeg opplevd at for lange peniser kan være smertefullt, selv om enkelte stillinger gjør mindre vondt enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå