Gå til innhold

gleder jeg meg for lite??!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HEI ALLE GRAVIDE!!!

 

Vil egentlig bare lufte noen tanker..

 

jeg er 5+4, og kjenner ingen steder på kroppen at jeg er gravid.

dette r min første graviditet og den kom ganske planlagt, på 1. forsøk etter 7 år på ppillen.. men det rare er at jeg ikke fatter at jeg er gravid, jeg har ingen symptomer og har vansklig for å tro at jeg 100 % sikkert er gravid! d er akkurat som om jeg snakker om noen andre når jeg og samboeren snakker sammen.. han er i ekstase og vil ROPE det ut til hele verden, mens jeg selvfølgelig gleder meg, men er ikke i ekstase!!!!!!!

 

er jeg alene om dette, trodde ikke det var slik det skulle være?!! Skal til legen i morgen, bør jeg snakke med ham?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Kan ta litt tid for mange før det går opp for dem at de faktisk har noe levende inni magen. For meg gikk det ikke ordentlig opp for meg før jeg var på ul og fikk se babyen. Følte meg ikke gravid i det hele tatt før det. Da først var jeg i ekstase og begynte å glede meg. Før det gledet alle seg over babyen, mens jeg hadde INGEN følelser knyttet til det. Var en tung følelse og trodde jeg var unormal.

Du trenger gjerne ikke ta det opp med han enda - men hvis det vedvarer så kan det jo være greit å snakke med han om det å forebygge en eventuell fødselsdepresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

Du er ikke aleine i den båten der nei. Jeg har det akkurat like dan. Jeg har ingen symptomer, bortsett fra veldig ømme pupper ei stund, noe som har roet seg litt nå. Vi får vel bare satse på at det kommer mer følelser for det hele etter hvert. Jeg trøster meg med at det sikkert blir annerledes når jeg kjenner at det begynner å sparke litt i magen :)

(Jeg er ca 9 uker på vei nå)

Lykke til videre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gratulerer så mye! :-)

 

Jeg er i uke 28 og dette er min andre graviditet. Det kan ta en tid før man klarer å venne seg til tanken på at man er gravid. Begge gangene jeg har vert gravid har det vert planlagt, men likevel har ikke gleden vert i taket da testen ble positiv, det har vert like mye bekymring. I tilegg pleier ikke symptomene å komme så tidlig hos alle heller. Hos meg kom kvalmen rundt uke 6 og først da kjente jeg at jeg var gravid.

 

Etterhvert som ukene går og man begynner å kjenne liv og får respons fra babyen blir det hele mer virkelig, og om nå går jeg rundt i min egen lykkerus og gleder meg noe enormt! Man får et forhold til det lille underet i magen etterhvert som barnet vokser.

 

Lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere, godt å høre at jeg ikke er helt alene=)

 

Lykke til til dere også!!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har heller ikke så mye symptomer denne gang, og gleder meg heller ikke så veldig over dette. Glemmer ofte ut at jeg er gravid, men er jo bare 4+2. Koste meg med å være gravid sist, men savnet ikke magen en dag når han var født.

Tror du garantert vil føle mer glede når magen vosker og babyen sparker. Ultralyd hjelper også til med å "fatte" at det er noen inni der.

 

Må innrømme at jeg føler meg litt dårlig mor siden jeg ikke egentlig syns det er kjekt å være gravid foreløpig. Men baby er kjekt da!! Ser fram til barnet er ute jeg, er ganske sikker på at morsfølelsen kommer da.

 

Lykke til videre! Ingen vits å være anonym, du er ikke alene!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...